Geplaatst: 29 oktober 201213 j Ik heb een meyer lemon cadeau gekregen. Heeft iemand ervaring hiermee? Hoe help ik 'm de winter door? (staat natuurlijk al binnen)
Geplaatst: 3 november 201213 j Vliesdoek rond de boom wikkelen. Doe ik ook bij de vijgenboom en helpt zeer goed!
Geplaatst: 3 november 201213 j Het beste is om hem op een donkere plaats te zetten.Doe je dit niet krijg je lange,sappe scheuten.Spaarzaam water geven(Kluit mag rustig eens droog worden). m.v.g.hansi
Geplaatst: 3 november 201213 j vliesdoek ? binnen ??waar is dat goed voor ?Om het extra gezelliger te maken zeker.
Geplaatst: 3 november 201213 j @hansi: bedoel je dat als in donker maar nog steeds iets van daglicht ontvangen en koel ? Ons citrusboomje hebben we juist altijd op een lichte plek bij een niet al te hoge temperatuur overwinterd. Potgrond inderdaad licht vochtig houden maar zeker niet te nat.
Geplaatst: 3 november 201213 j @Jorg,dit klopt,niet compleet donker maar op een lichte plaats,niet in de volle zon/daglicht. m.v.g.hansi
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.