Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zou je ze aanraden??

Bij mij zouden ze in de volle grond komen.

We zitten hier op de klei, maar de moestuin is een voormalige paddock voor paarden dus zand, nu super bemest met oude stalmest en doorgewroet door Rosie.

Geplaatst:

Hans, je kunt er altijd nog een scheut rum doorgooien.

Ik ben gek op noten, dus deze knolletjes lijken me wel grappig... maar ja, ruimte. Misschien nog maar een stuk terras confisqueren.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Geplaatst:

In achtertuin (nouja overal eigenlijk) woeker ik met ruimte maar ik moet zeggen een stelling van bv bollenkisten dus de hoogte in, in je tuin tegen bv schutting werkt best en ziet er leuk uit met potten gevuld met van alles

ben geheel onthouder die wel graag drank maakt

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ja ik ben al allerlei plannetjes aan het bedenken om zo veel mogelijk opbrengst met zo min mogelijk ruimte te verkrijgen. Dak van uitbouw en schuur zijn al in de plannen opgenomen. Ik wil een soort pergola maken voor pompoen en courgette en jouw idee klinkt ook goed Hans.

Ik vind het juist ook wel leuk om de uitdaging uit te gaan en om sier en moestuin in elkaar op te laten gaan en hier en daar wat onconventioneel te werk te gaan. Alles is een experiment en gaat er wat mis, pech gehad.

Geplaatst:

Ik heb bijna geen sier meer op veel buxushagen wat hortensia en hibiscus

struiken na heb ik vrijwel alles eruit gemikt, groente is toch spannender en meer van zal het lukken dan andere vaak saaie tuinplanten die jaar in jaar uit gewoon zo mooi maat statisch saai blijven staan en die ik niet eens kan proeven

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Nou veel van de sier die ik heb staan is ook meer in de keuken of ergens anders voor te gebruiken. Nog niet alles, maar wel al veel meer dan toen ik hier kwam wonen. Het sierstuk staat echter ook nog eens op een wat minder gunstige plek voor groente, achter een grote heg dus veel schaduw gedurende de dag. De hortensia en vrouwenmantel doen het daar echter prima bijvoorbeeld. Verder achter in de tuin een sering die ik te mooi vind om weg te halen, maar de andere boompjes die daar staan zijn een amandel, een perzik en een vlier, dus allemaal wel weer te gebruiken.

Geplaatst:

ben geheel onthouder die wel graag drank maakt

Echt? Hier nog één, maar daardoor wel erg geliefd bij mijn schoonvader. Die lust juist wel een borrel, maar maakt geen drank

-----------------------------

JAAR 2011

Dit topic is gesloten, voor de aanbiedingen 2012: Moestuin Aanbiedingen 2012

-----------------------------

Even a broken clock is right twice a day

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...