Fada Geplaatst: 29 januari 2021 Geplaatst: 29 januari 2021 takken tot ongeveer 4,5 cm maar ook klimop afval.... Dit om houtsnippers te verkrijgen niet direct om te composteren. Quote
RobO Geplaatst: 29 januari 2021 Geplaatst: 29 januari 2021 heb er 2: een snelle draaier met mes van Lidl, veel slijpen maar doet dunnen soepele takjes prima, was 60 euro een bosch met roterende messenkooi: doet dikke takken maar wel grove snippers/brokken, was 300 euro Quote
weknow Geplaatst: 29 januari 2021 Geplaatst: 29 januari 2021 Eliet is een professioneel merk. Niet goedkoop, maar wel hoge kwaliteit. https://www.meppelinkbv.nl/userfiles/folders/eliet-meppelink.pdf Ik gebruik in de bostuin de Eliet prof IV. Het instap professioneel mode. Klein en zeer krachtig. Makkelijk te verrijden. Takken van 8 a 10 cm pakt ie zonder problemen. Voor een terrein van 2 ha. dat voor de helft met vaak al wat oudere bomen is begroeid geen overbodige luxe. Niet meer nieuw in het assortiment, maar een goede 2e hands moet voor een 2000 Euro wel te vinden zijn. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.