johndeere Geplaatst: 4 december 2012 Geplaatst: 4 december 2012 hey allemaal mijn naam is kyenne en ik ga volgend jaar beginnen met een moestuin bij onze pa achter tis zo'n 45 m² groot ik ben nog maar 16 jaar ( niet veel ervaring) dus ik dacht ik sluit me aan bij een forum ik heb al een groot deel van jullie tips en trics gelezen en het heeft me al voor veel onheil behoedt dus mannen doe zo verder zelfs de volgende generatie leert er van Quote mvg
nick86 Geplaatst: 4 december 2012 Geplaatst: 4 december 2012 Welkom! Leuk op zo een jonge leeftijd maar vergeet vooral de moestuinvrouwen niet te bedanken voor hen advies anders krijg je hier ruzie hoor haha veel plezier Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 december 2012 Geplaatst: 5 december 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gem Geplaatst: 5 december 2012 Geplaatst: 5 december 2012 Welkom Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.