Geplaatst: 7 december 201213 j hallo, mijn magnetron is ter ziele. nu wil ik een nieuwe kopen, maar dat moet er een zijn die ook goed brood kan bakken.mijn huiswerk gedaan, en tot de conclusie gekomen dat wat temperatuur betreft de sharp inventer goed zou moeten zijn.ben alleen een beetje huiverig die gelijk aan te schaffen.Is dit eigenlijk wat er van beloofd wordt.blijft de ingestelde temperatuur constant op de ingestelde waarde staan of zakt die tijdens het bakproces.meen gelezen te hebben dat met hete lucht dikweils een lagere temperatuur gaat komen ondanks op een vaste graad instellen. sharp heeft een inhoud van 40 liter, wat volgens mij toestaat er een grote broodvorm in te plaatsen. heeft iemand van jullie soms ook een sharp en hoe bevalt die, informatie die je in diverse winkels krijgt, zijn er op uit mij een artikel te verkopen. of je er nu wel of niet gelukkig mee bent. kreeg zelfs van 1 zo, figuur te horen dat je een cake op 250 graden moest bakken.over voorlichting gesproken.groetjes
Geplaatst: 8 december 201213 j 20 jaar geleden had ik ook een sharp inventer ,deze is mij goed bevallen.De cake kwam er goed uit .Er zat wel een hete lucht oven stand in.Cake bakken samen magnetron en hete lucht. Ik heb nu een vaste fornuis van boch met oven Hete lucht/boven +onder en extra onder + enkel boven/grillen /en magnetron.Deze bevald mij ook zeer goed. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 14 december 201213 j Net een nieuwe gekocht wel geen Sharp maar een Whirlpool. Zeer tevreden over alles tot hiertoe met volle tevredenheid gelukt. Moet er wel bij vermelden als ik hem gebruik. Was door omstandigheden een week niet thuis en mijn vrouw heeft er echt niks van gebakken.Ondanks mijn telefonische ondersteuning, vrouwen kunnen dan wel meerdere dingen tegelijkertijd.Zelfs een kant en klare pizza is der niet gelukt, leek op een schotelvod volgens haar.Mannen kunnen maar 1 ding, maar wij doen dat dan ook tot in de perfectie....................graptje
Geplaatst: 14 december 201213 j Bij een heteluchtoven kan de temperatuur iets lager dan in het kookboek staat (omdat de temperatuur in de hele oven hetzelfde is. Misschien is dat wat je gehoord hebt en toen onthouden hebt dat de temperatuur lager is dan wat je ingesteld hebt. Dat laatste is dus niet waar. Maar je kunt wel wat lagere temperaturen gebruiken dan bij bv een gasoven.Ik zou niet meer anders willen dan een heteluchtoven
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.