Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo, medetuiniers, ik zoek een Lieve Vrouw met groene vingers die het wel zie zitten om in het buitenland te wonen op een leuk boerderijtje met heel veel land ter beschikking om je helemaal uit te kunnen leven.p100092321511355235001.JPG

Geplaatst:

Jammer dat ik al gelukkig getrouwd ben bo, want dat is ook mijn droom!!!

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Misschien kun je je eens opgeven bij het programma boer zoekt vrouw??!!

Geplaatst:

wel leuk met een foto ,leefijd etc erbij.

Geplaatst:

Ik zie geen leuk boerderijtje, ik zie vooral veel bomen met daarachter het vermoeden van een boerderijtje.

Geplaatst:

Is dit nou vraag of aanbod? Met alle respect, ik denk niet dat het moestuinforum een datingplatform moet worden, anders dan dat zoiets spontaan zou gebeuren tussen leden.

Geplaatst:

De Hongaarse vrouwen willen hem zeker niet.

Geplaatst:

Nou Bo B,

Je hebt volgens mij nog een hoop uit te leggen volgens mij.

Maar toch wens ik een een hartelijk welkom.

Ik wacht op de uitleg.

Groetjes Conny.

Leef je leven dag voor dag.

https://www.facebook.com/conny.coomans

Geplaatst:
  • Auteur
De Hongaarse vrouwen willen hem zeker niet.

Echt Hollands zo'n opmerking maar zal er toch in alle rust een reactie opgeven, keuze en aanbod genoeg hier hoor, ze willen maar al te graag uit de armoede komen en dan ook nog eens met iemand die Geen Alcohol nuttig dat is een zeldzaamheid.

Maar aangezien de Hongaren een hele andere opvatting hebben over huisdieren dan waar ik mee opgegroeid ben is dat voor mij al een reden genoeg om daar niet aan te beginnen. Ik heb de honden en katten graag binnen en niet buiten aan een ketting, wat zij dan weer niet kunnen begrijpen en ik heb geiten voor de melk en niet om er een broodje shoarma van te maken om het zo maar uit te drukken. Mijn dieren gaan dood van ouderdom en eindigen niet op mijn bord. Snappen ze hier helemaal niets van.

Gek genoeg hebben ze wel allemaal groene vingers dat moet ik ze na geven, van tuinieren hebben ze hier wel kaas gegeten, overigens is de kaas hier niet te ..eten.

Ik was bezig met een berichtje om me netjes voor te stellen maar door verbindings problemen is het er niet meer van gekomen.

Zal nu ik toch op de site ben daar gelijk mee verder gaan voor er weer Hollandse opmerkingen komen.

Trouwens een van de redenen dat ik dat verwende landje heb verlaten.

Er moet (bijna)altijd negatief gereageerd worden.

Hopelijk kunnen we het hier bij laten en wordt dit niet een eindeloze discussie die nergens toe dient.

Geplaatst:

Als je nu ook een foto van jezelf,moestuin zou plaatsen, gewoon jou leven,dan krijgen de groene vingers vrouwen misschien een heel ander idee,,ik denk ook niet dat je dit onder vraag en aanbod had moeten zetten, dan lijkt het,tenminste zo komt het bij mij over net een veemarkt. wie wordt goed gekeurd en wie niet. Ik ben zelf single, maar je vraagt nog al n iet wat om naar hongarijen schrijf het verkeerd denk. te verhuizen. Geen water bij de wijn doen,maar hoppa,vrouw met groene vingers, in jou land, totaal verder niets vriendelijks, maar inderdaad dit is geen dating site, verder geen idee waar je het wel moet zoeken. Persoonlijk denk ik niet dat je bedoelingen verkeerd zijn, maar niet goed gebracht sorry. succes met het vinden van een lieve vrouw met groene vingers,helaas die van mij zijn huids kleur

Geplaatst:

Nou Bo B,

Nogmaals van harte welkom.

Wat is eigenlijk jou geboorteplaats ???

De mijne is Rotterdam Zuid { Feijenoord }

En hoe kom jij in Hongarije ???

Was je er op vakantie of was je er voor je werk ???

Hoe is het klimaat daar ???

EN HEEL BELANGRIJK heb je nog meer foto's van de omgeving ????

Groetjes Conny.

Leef je leven dag voor dag.

https://www.facebook.com/conny.coomans

Geplaatst:

Conny daar ben ik het nu helemaal mee eens,laat dan zijn boerderij zien,en niet een vrij land[geen moestuin] wordt niets verbouwd. en is het een statige boerderij,of een beetje vervallen. inkomsten alles als je daar aan begint is zo belangrijk, oké dat zijn dingen voor een pb,maar zo Bo gaat men hier echt niet op in. als vrouw zijnde,geloof me.

Geplaatst:
  • Auteur
Als je zo slecht tegen commentaar kunt... kun je misschien maar beter niet aan een vrouw beginnen

Heeft niets met dat te maken, is gewoon een kwestie van Respect... maar ja dat is in Nederland ver te zoeken...

Geplaatst:

Wat voor de een valt onder gebrek aan respect, valt voor de ander onder gevoel voor humor en voor een derde weer onder onbegrip.....gelukkig zijn we allemaal verschillend en alle Nederlanders over een kam scheren is toch ietwat te kort door de bocht naar mijn mening.

Respect voor dit forum, zijn leden en doelgroep is naar mijn mening toch iets waar je ook even bij stil moet staan Bo B.

Geplaatst:

Als je zo'n hekel hebt aan Nederland en Nederlanders, kan je misschien beter een ander forum zoeken. Zonder Nederlanders... Iedereen is hier welkom. Maar als je zinnen van forum-leden zo snel opvat als een gemene sneer, dan zit je hier echt verkeerd. Je had er ook om kunnen lachen.

Geplaatst:

Nou ik vond het niet zo'n gekke vraag eigenlijk. En als mensen er op in willen gaan sturen ze toch een pb. Je kan van Bo toch niet verwachten dat hij zijn hele hebben en houden op het forum kwakt.

Er zijn vast lieve vrouwen met groene vingers maar zijn er vast ook zonder groene vingers. Wellicht niet op dit forum. En denk dat dat ook niet zo belangrijk is dat valt te leren. Lief is niet iets wat te leren valt. Wellicht een ander forum of site waar je iemand wel kunt vinden. Succes en natuurlijk vinden we het hartstikke leuk iets te kunnen zien van je tuin en je leef omgeving.

groet Nicolette

Geplaatst:

Psst, Bo.. Iets wat jij als respectloos ziet kan soms ook als grapje bedoeld zijn he Niet alles altijd even zwaar nemen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic