appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Geplaatst: 16 maart 2013 Kijk eens aan Huub, zo krijg je het toch nog. Jorieke, ik had natuurlijk nog de koolsoortjes er niet op die wij per pb besproken hebben. Ik maak nu de zakjes zaad.Is er nog iemand die iets van zaad wil? Morgen gaat de verzamelzak dicht We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 16 maart 2013 Geplaatst: 16 maart 2013 Henep zaad geroosterd moet lekker zijn.misschien heb je hier ook een paar zaadjes van? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
HuubvG Geplaatst: 16 maart 2013 Geplaatst: 16 maart 2013 @Jorieke, graag, de yakon! bedankt alvast. @Appelvrouw, de Egyptische ui graag, staat bij mij reeds op de lijst!
appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Geplaatst: 16 maart 2013 Thea, nee helaas, geen hennepzaad. Fenegriek heb ik net voor je ingepakt. Ui komt eraan Huub We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 Zonet in een moment van opleving samen met Lie alle tuinplanten die ik beloofd heb uit de tuin gehaald. Dat is mooi gelukt. Joepie!! Ik heb nog extra aan te bieden: enkele kleine gewortelde stekjes van de hinnomaki geel ( afleggers). En iemand vroeg (buiten Kruidje om) om een vaste bonenkruid, wie was dat? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 hinnomaki geel als je er genoeg hebt wil ik er nog wel een bij?
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 Je wilt er twee? Dat kan.Ik wil van jou wel de zaadband radijs, wat vind je? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 Is goed ik gebruik hem toch niet.
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 Wat is het voor een radijs? Je wilde hem toch sowieso niet gebruiken? Vorig jaar heb ik voor t eerst zaadband gebruikt, va worteltjes..dat beviel heel goed! helaas kon ik het dit jaar niet vinden bij de Lidl.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 maart 2013 Geplaatst: 17 maart 2013 Ik heb vorig jaar wat zaaiband gekocht om te proberen, maar ik heb nog niet een radijsje opgegeten ik heb ze allemaal weg gegeven dus vind het nu eingenlijk zonde van de ruimte om ze te planten als ik ze toch niet opeet.De soort heeft Saxa.
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Geplaatst: 17 maart 2013 Ik ben benieuwd. Ik maak altijd een zooitje van mijn radijzen ( te dicht op elkaar) dus ga het dan zo maar eens proberen. Als het bevalt ga ik zelf zaadband maken op de manier van wilma.... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Geplaatst: 18 maart 2013 (aangepast) Nog te ruilen 2 gewortelde stekjes hinnomaki geel, 1 vaste bonenkruid ( wie vroeg dat nu ook al weer?) en waarschijnlijk ( weet ik morgen pas) 1 chayote. Zadenruil lijst is afgesloten en ingepakt..eventueel kan ik nog stekken snijden van treur en knotwilg, de rest van de lijst is ook gesloten!! (Hopelijk) goed bijgewerkte lijst..willen jullie controleren of alles erop staat?? Erny: zeepkruid, knoflookbieslook, poleimunt, muurleeuwenbek,chayotevoor: peperplanten, doornloze braam, geel mosterzaad Conny: koningskaars, yakon, winterkamperfoelie, zeepkruid..voor: paprikaplanten Nepomuk: poleimunt, kruidenbijbel, uchikuri en futsublack zaad, ananaskerszaad..en ( als er nog is) kruisbesvoor: brandywine, palmkool, rabarber red champagne, chioggiazaad, belle de fontenay Jorieke: zaad van: sint fiacre, haricot coco, flageolet, winterkamperfoelie, koolkragen, gelei suiker, moneyvoor: prei, koolsoorten,muskaataarbei, welsh onion, aardamandel, ananassalie, tuinkerszaad, kipjes, netjes Kruidje: vast bonenkruid, haverwortel, hinnomaki geel, kornoeljevoor:broccoliplantjes en ( alpine aardbeitjes,koolrabi)winterjasmijnDennis29: knotwilg, chayote, winterkamperfoelie, kornoelje, eventuele perzikpituitloper en bont zevenblad, valse indigozaadvoor: josta, zwarte en rode bessen, salie lavendufolia Chana: aloe veraplantje, eeuwig moes stekjevoor: zeep Eva: chayote, egyptische ui, yakon, biologische gecertificeerde pootaardappel raja 5x, lornoelje, zaden van: haricot coco, wieringer langstro erwt, borlottibonen, verfbrem, valse indigovoor: mottenkruid, perzikklokje, wichter, taro, crosne, daslook, zaden van de capucijner Thea: chayotevoor: tayberry & netjes Eelzutju: yakon, zaad van riesen von aspernvoor:gemengde radijszaadjes en paprikaplantjes Angela: biologische gecertificeerde pootaardappel raja 5x,2 x kruisbes hinnomaki geel, boek stap voor stap, zaad van betterave crapaudinevoor:zwarte bes, emmers, schelpen & knutsels en radijszaadNynke: biologische gecertificeerde pootaardappel raja 5x, knoflookbieslook, koolkragen 10 xvoor: geleisuiker/basterdsuiker Marieke: nog niets uitgekozen, geldvoor: roggenmischung Helen: 10 koolkragenvoor: basterdsuiker/netjes Bit: Rose de Bernvoor: aardbeitjesPiroska: Haricot Coco a Rames, treurwilgstekVoor: waterkefir en mosterdzaadjes Weknow:Kiemzaden broccoli en rode kool, kornoeljevoor krulpeterselie en bont zevenblad, paprika e tomaatplantjeHuub: borlottibonen en treurwilgstek en Egyptische uivoor: ananaskers, paprika`s en potjes Henkg Slok paardenbloemenwijnvoor: cayennepeper 18 maart 2013 aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Conny Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Hallo Jet mag ik een hinnomaki geel stekjes dan krijg jij donkere basterdsuiker. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
appelvrouw Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Geplaatst: 18 maart 2013 Dat is goed Conny, ik zet je meteen naam op een labeltje We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Frank vwl Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Het is misschien een beetje op de valreep, maar staat er nogbeekpunge in je beek en kun je daar een klein stekje van meenemen? Zeg maar wat je ervoor terug wilt hebben als het kan.
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Geplaatst: 19 maart 2013 Frank dat gaat denkelijk niet lukken. ik heb de hele beek van de winter schoongekrabt..langs de zijkant zijn er vast wel wortels, maar of ik de punge eruit kan halen? Ik kijk morgen toch wel even voor je, We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Geplaatst: 19 maart 2013 Mijn ruillijst is gesloten..de planten zitten in potten, de stekken zijn gesneden, de zaden gelabeld, de kragen geknipt....Zie jullie zondag, Leuk! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Conny Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Tot Zondag Jet.Ik zet morgen nog wel een foto van de paprika's op het forum.Ze staan volgens mij wat stil in de groei.Dus ik hoop dat ze het gaan redden. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Geplaatst: 19 maart 2013 We zullen het zien Conny..de planten voor jou doen het in ieder geval (tot nu toe) allemaal nu gaan ze een paar dagen mee naar een huishouden met kinderen, katten en plantenhaters... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Conny Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Ojee zal ik bij voorbaat maar bang worden ??? Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Het is misschien een beetje op de valreep, maar staat er nog beekpunge in je beek Gelukt Frank!! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 (aangepast) Edit: ik kom dus toch wel, maar leg me neer bij de veranderde ruilopties. Ik zal wel al mijn ruilspullen volgens afspraak meenemen. 21 maart 2013 aangepast door Gast
helen Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 @ Appelvrouw, De 50 p9 potjes die je via Huub zou krijgen kun je nu wel direct bij mij afnemen Groetjes uit de Betuwe
appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Magnifique Helen...het mogen er ook 100 zijn hoor We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
helen Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Is goed! Het worden er 100 Voor het tegemoet komende bedrag van 3 euro Dan zal ik met de overige 50 potjes op ziekenbezoek bij mijn stiefvader (voor de zoveelste keer geopereerd aan een hernia) Kan hij ook eens wat voorzaaien als hij zijn bed weer uit mag Heeft ondertussen 2 of 3 verschillende stukken volkstuingrond... Maar nog niet de kennis over hoe het te gebruiken Groetjes uit de Betuwe
Aanbevolen berichten