Jeroen Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Hallo, ik be Jeroen 17 jaar oud. Moestuin met paplepel ingegoten, vroeger met mama, later met opa, komend seizoen alleen.Ik wil komend seizoen de moestuin intensiever gaan gebruiken, daarom een account aangemaakt op dit forum om anderen hun verhaal te lezen. Ik zal zelf ook wel een en ander posten! Vragen mogen altijd! Quote
Jeroen Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 Ik heb trouwens ook nog wat konijnen voor de hobby. De jonkies worden meestal verkocht! Quote
Ed54 Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Welkom Jeroen,fijn dat er toch nog zo jonge mensen met de tuin bezig zijn. Veel succes alvast! Quote
TheoT Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Welkom Jeroen, Je hebt mooie konijnen. Quote Theo
Gem Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Welkom Jeroen en wat een leuke konijnen heb je....vooral die grijze vind ik prachtig Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~
Jorieke123 Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.