Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik ben Cherell en ben 23 jaar.

Ik woon samen met mijn vriend en we hebben een balkon wat we bijna niet gebruiken.

Mijn opa had vroeger een moestuin en mijn ouders hebben vroeger altijd een tuin gehad en daar groeiden altijd aardbeien/frambozen/aalbessen/kruisbessen/rabarber e.d

Nu mis ik dat heel erg en zou ik het zelf ook willen kweken, maar dan op mijn balkon.

Dit is ook de reden waarom ik mij aangemeld heb op dit forum, ik hoop hier tips en hulp te krijgen met het opzetten van mij balkon moestuintje

Groetjes,

Cherell

Geplaatst:

Dag Cherell,

Welkom op het forum. Je zal er ongetwijfeld heel wat leren.

Aardbeien is geen probleem op het balkon. Het ander kleinfruit lijkt me wat moeilijker, daar moet je toch al behoorlijk grote potten voor hebben als je daar wat resultaat mee wilt hebben, en ze nemen ook wel wat ruimte in natuurlijk.

Geplaatst:

er bestaat ook een boek van Peter Bauwens,groenten in pot,wil het wel naar je op sturen,kan je even kijken ,wil het wel weer graag terug, staan ook de maten van de potten in. leuk boekje.als je dat wilt dan sruur je maar een pbje met je adres.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...