Geplaatst: 19 januari 201313 j Gezocht voor de Jardinades op 25 augustus 2013 een ( en liever nog 2..het is misschien een lange dag) compostmeesters die ervaring hebben met het uitleggen hoe je compost maakt en wat het voor je tuin doet. Goed Frans spreken is een vereiste.Reiskosten worden vergoed, en op de dag zelf wordt er eten en drinken verstrekt. Eventuele andere kosten in overleg. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 januari 201313 j ik geef wel eens een workshopje compostmaken, maar mijn Frans is niet bepaald vloeiend zijn onze belgische buren niet in voor zoiets? Een kenner!
Geplaatst: 15 februari 201313 j Aaaah Robo zou je niet hier een minicursus compost maken willen geven gewoon online? Ik wil graag een klein composthoopje in een ton of zo maken. Hebbie tips en trics? Wat mag er juist wel en niet in en hoe vaak moet je m omzetten? En gaat ut niet stinken? Is er een plek waar je m juist wel of niet moet neer zetten bv wel of niet in de zon/wind? In de kern van alle problemen schuilt een kans
Geplaatst: 20 februari 201313 j Aaaah Robo zou je niet hier een minicursus compost maken willen geven gewoon online? kijk eerst ff hier of hier ajb
Geplaatst: 22 februari 201313 j Thanx! Robo,Vooral de eerste site geeft duidelijke informatie hier kan ik mee aan de slag. In de kern van alle problemen schuilt een kans
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.