angela († maart 2025) Geplaatst: 26 januari 2013 Geplaatst: 26 januari 2013 (aangepast) Het was even zoeken maar ik heb eventueel nog wel wat dingentjes te ruil: Doorzichtige emmers met deksel inhoud 5 liter (ik gebruik ze zelf voor voer enz.) (Kruidje)(Appelvrouw)Kan met dop inhoud 20 liter (Eva)oude handdoeken / lakens enz. 2x gewortelde rode bes (Thea)3x gewortelde zwarte bes (appelvrouw) (Huubg)1x braam geworteld(Thea)Paarse eendags bloemenpaars/roze tuingeraniumsPrikneus plantjes (Eva)daglelie's kleur oranje (vaste plant) (Eva)bloemzaad van gele zonnehoedjes (Weknow)Metasequoia glyptostroboides zaden (Boom krijgt een erg mooie kleur in de herfst/ook geschikt als bonsai)1x zaaischijf tuinkers2x zaaiband radijs (Appelvrouw)Vet plantjes voor binnnen (Crassula Ovata) eventueel ook nog wat andere soorten waar ik zo gauw de naam niet van kan vinden.En ik wil voor die tijd nog proberen wat kaneel basylicum te zaaien. Ik zal af en toe het lijstje aanpassen is nog even afwachten wat er onder de sneeuw vandaan komt. --------------------------------------------------------------------------- Ik zoek zelf:Gele framboos (Thea)Meloen peer zaadjes of plantjesstekjes Lambada aardbeivlierbes (Thea)verschillende kleuren stokrozen liefst plantjes (Eva)Peper plantjesverschillende soorten (maar wel waarbij de vlammen uit je ... komen. (Eva) -------------------------------------------------------------------------- Ik ruil met :Jorieke; oerprei bolletjes/egyptische ui/vleesvoor: handschoentjes/schelpen/kleine wijnflesjes (35 tot nu toe)/zalm/muurbloem zaad/div. spullen voorraadkast Appelvrouw; 2x gele kruisbes/boek stap voor stap groente en fruit/ 5x Raja aardappellen/ Betterave crapaudinevoor; grote zwarte bes/emmers/schelpen/spulen voor knutsel project/zaaiband radijs Gemma; ananas aardbeivoor; ? Eva; peperplantjes/Quinoa/gele wichter/ananas aardbei/framboos aardbei voor; 20 liter kan/Prikneus/Daglelie/boomstam schijf Kruidje;voor; emmers Thea; wichter/ gele framboos/vlierbes stekvoor; rode bes /braam Thessa; japanse besvoor; mandjes enz. Eelzuhtjuh; Cayenne Long purples/ 1x Rode punt paprika/ 1x Oranje snack paprika /1x Tomaat Tumbling Tom Redvoor: ? Nepomuk1983; Belle de fontenay aardappels 5xVoor; Waltham butternut squash Weknow;Voor; zaad gele zonnehoedjes Huubg; snack komkommer, 2x ananas kersVoor;zwarte bes 20 maart 2013 aangepast door Gast
appelvrouw Geplaatst: 26 januari 2013 Geplaatst: 26 januari 2013 Leuk jij ook een lijstje!Wat is dat voor een kan precies? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Geplaatst: 27 januari 2013 Meer een jerrycan de dop sluit goed af ik heb er zelf vloeibare zeep in gehad maar er kan van alles in ik gebruik hem niet meer dus mag hij weg.
appelvrouw Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 OK dank je wel, ik dacht dat het misschien iets was waar ik water mee uit de beek kon halen..niet voor mij dus. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Eva Geplaatst: 29 januari 2013 Geplaatst: 29 januari 2013 doe mij de jerrycan maar ik heb zoiets nog nodig om vers water op te slaan in mijn tuinhuisje...ik heb voor jou wel een paar peperplantjes waar je een flinke ring of fire van krijgt...
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Geplaatst: 29 januari 2013 Is goed ik zet hem voor je klaar. Ik ben trouwens ook nog roze stokrozen aan het zaaien als iemand interesse heeft dan roep maar.
Kruidje Geplaatst: 29 januari 2013 Geplaatst: 29 januari 2013 Die plastic emmers klinken wel interessant. Wat zou je terug willen? Kijk eens op mijn ruillijst. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Eva Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 ik zet je ff bij de andere ruillijstjes op pagina 1 van mijn aanbodlijst...
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Geplaatst: 30 januari 2013 Ik zal je noteren voor een paar emmers Kruidje.Ik heb zelf niet echt nog iets nodig maar als ik nog iets leuks zie of kan gebruiken laat ik het weten.
thea Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 1x gewortelde rode besWeet je de naam /soort ook.Ruilen voor de wichter. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 Noteer mij ook maar voor een paar emmers Angela. Ik realiseer me, dat, als ik straks in maart kippen ga houden ik het voer ook muisvrij moet houden, dan zijn emmers met deksels wel welkom!Ik heb nog heerlijke borlottibonen of coco bonen in de aanbieding ( net ontvangen die coco`s van zaadhuis Beaumont.) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 31 januari 2013 Auteur Geplaatst: 31 januari 2013 Thea is goed, ik durf het niet zeker te zeggen maar ik geloof the red lake. Appelvrouw is goed ik noteer je voor emmers, heb je toevallig ook schelpen nodig voor de kippen net als Jorieke?Ik zou graag van jou 4 of 5 van die rode aardappels willen? Ik heb die soort nog nooit gehad, dan kan ik ze een keer proberen?
appelvrouw Geplaatst: 31 januari 2013 Geplaatst: 31 januari 2013 Dat is goed Angela. Het zijn Raja`s..dikke maat, biologisch pootgoed, de phytophthora resistentie in het loof is vrij goed en in de knol zeer goed!Ik noteer je voor 5 aardappelen, en ja, graag schelpen (goed idee!) voor de kippies We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 8 februari 2013 Auteur Geplaatst: 8 februari 2013 Ik heb mijn lijstje een beetje aangepast.
thea Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Heb nog wel een gele framboos stek voor je! http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
angela († maart 2025) Geplaatst: 8 februari 2013 Auteur Geplaatst: 8 februari 2013 Fijn, wil jij nog iets uit het lijstje?
thea Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 1x braam geworteldWeet je ook de naam? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 februari 2013 Auteur Geplaatst: 9 februari 2013 Ja dat heb ik pas nog opgezocht. Maar moet even opnieuw zoeken
thea Geplaatst: 9 februari 2013 Geplaatst: 9 februari 2013 Misschien kunnen we het op de foto zien hoe de struik eruit ziet.Foto? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 9 februari 2013 Geplaatst: 9 februari 2013 Het was Thornless Nogwattieus ( je had het voor mij opgezocht) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 februari 2013 Auteur Geplaatst: 10 februari 2013 ja dat weet ik nog maar kon het daar niet zo gauw meer terug vinden. Maar ik geloof dat het de Thornfree is.Nogmaals gekeken en het is inderdaad de Thornfree.
Eva Geplaatst: 11 februari 2013 Geplaatst: 11 februari 2013 Angela, ik heb wel interesse bij dePrikneus plantjes en de daglelie's kleur oranje (vaste plant)
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 februari 2013 Auteur Geplaatst: 12 februari 2013 Is goed ik haal er wel een paar uit de grond voor je.
Aanbevolen berichten