Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Het was even zoeken maar ik heb eventueel nog wel wat dingentjes te ruil:

Doorzichtige emmers met deksel inhoud 5 liter (ik gebruik ze zelf voor voer enz.) (Kruidje)(Appelvrouw)

Kan met dop inhoud 20 liter (Eva)

oude handdoeken / lakens enz.

2x gewortelde rode bes (Thea)

3x gewortelde zwarte bes (appelvrouw) (Huubg)

1x braam geworteld(Thea)

Paarse eendags bloemen

paars/roze tuingeraniums

Prikneus plantjes (Eva)

daglelie's kleur oranje (vaste plant) (Eva)

bloemzaad van gele zonnehoedjes (Weknow)

Metasequoia glyptostroboides zaden (Boom krijgt een erg mooie kleur in de herfst/ook geschikt als bonsai)

1x zaaischijf tuinkers

2x zaaiband radijs (Appelvrouw)

Vet plantjes voor binnnen (Crassula Ovata) eventueel ook nog wat andere soorten waar ik zo gauw de naam niet van kan vinden.

En ik wil voor die tijd nog proberen wat kaneel basylicum te zaaien.

Ik zal af en toe het lijstje aanpassen is nog even afwachten wat er onder de sneeuw vandaan komt.

---------------------------------------------------------------------------

Ik zoek zelf:

Gele framboos (Thea)

Meloen peer zaadjes of plantjes

stekjes Lambada aardbei

vlierbes (Thea)

verschillende kleuren stokrozen liefst plantjes (Eva)

Peper plantjesverschillende soorten (maar wel waarbij de vlammen uit je ... komen. (Eva)

--------------------------------------------------------------------------

Ik ruil met :

Jorieke; oerprei bolletjes/egyptische ui/vlees

voor: handschoentjes/schelpen/kleine wijnflesjes (35 tot nu toe)/zalm/muurbloem zaad/div. spullen voorraadkast

Appelvrouw; 2x gele kruisbes/boek stap voor stap groente en fruit/ 5x Raja aardappellen/ Betterave crapaudine

voor; grote zwarte bes/emmers/schelpen/spulen voor knutsel project/zaaiband radijs

Gemma; ananas aardbei

voor; ?

Eva; peperplantjes/Quinoa/gele wichter/ananas aardbei/framboos aardbei

voor; 20 liter kan/Prikneus/Daglelie/boomstam schijf

Kruidje;

voor; emmers

Thea; wichter/ gele framboos/vlierbes stek

voor; rode bes /braam

Thessa; japanse bes

voor; mandjes enz.

Eelzuhtjuh; Cayenne Long purples/ 1x Rode punt paprika/ 1x Oranje snack paprika /1x Tomaat Tumbling Tom Red

voor: ?

Nepomuk1983; Belle de fontenay aardappels 5x

Voor; Waltham butternut squash

Weknow;

Voor; zaad gele zonnehoedjes

Huubg; snack komkommer, 2x ananas kers

Voor;zwarte bes

aangepast door Gast
Geplaatst:

doe mij de jerrycan maar ik heb zoiets nog nodig om vers water op te slaan in mijn tuinhuisje...

ik heb voor jou wel een paar peperplantjes waar je een flinke ring of fire van krijgt...

Geplaatst:

Noteer mij ook maar voor een paar emmers Angela. Ik realiseer me, dat, als ik straks in maart kippen ga houden ik het voer ook muisvrij moet houden, dan zijn emmers met deksels wel welkom!Ik heb nog heerlijke borlottibonen of coco bonen in de aanbieding ( net ontvangen die coco`s van zaadhuis Beaumont.)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Thea is goed, ik durf het niet zeker te zeggen maar ik geloof the red lake.

Appelvrouw is goed ik noteer je voor emmers, heb je toevallig ook schelpen nodig voor de kippen net als Jorieke?

Ik zou graag van jou 4 of 5 van die rode aardappels willen? Ik heb die soort nog nooit gehad, dan kan ik ze een keer proberen?

Geplaatst:

Dat is goed Angela. Het zijn Raja`s..dikke maat, biologisch pootgoed, de phytophthora resistentie in het loof is vrij goed en in de knol zeer goed!

Ik noteer je voor 5 aardappelen, en ja, graag schelpen (goed idee!) voor de kippies

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 2 weeks later...
  • Nieuwe aanmaken...