Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Klop heb al 1x3 gehaald.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:
vandaag bij de action geweest ze hebben daar diverse kruiden zaden en zaken met kweekkasje met zaden voor 1.09

2013030113372048441362149867.jpg2013030113373066661362149911.jpg

Die groente zaadjes op de eerste foto zit daar een kasje bij? Bij mijn Action hadden ze die nog niet die kruidenzaadjes en bloemenzaadjes wel, maar die moesten ze speciaal voor me uit de onuitgepakte vracht halen haha

Geplaatst:

Zo, vandaag samen met schoonmoeders de Lidl leeg gekocht. 17 zakken potgrond gehaald ! Maar gelukkig worden de pallets weer aangevuld hoorde ik !

Geplaatst:

Ook bij de Aldi NL zijn de zakken potgrond 20l weer in de aanbieding voor €0.99

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

@Herbivora:

ja daar zit een zo goedkoop plastic kasje in behalve bij de uien als ik het goed heb

Geplaatst:

Bij de karwei vanaf vandaag fruitboompjes en struikjes, geen idee of het wat is, wel erg aantrekkelijk geprijsd om in elk geval een kijkje te gaan nemen!

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:

Ik heb vorig jaar een aantal plantjes bij Karwei aangeschaft. Twee van de vier blauwe bessen hebben het niet overleeft. De stuiken zijn eerder stekken te noemen dan struikjes, maar dat is mijn mening.

Ik hoop dat ik dit jaar wat kan plukken. Vorig jaar geen oogst gehad.

Geplaatst:

Vanaf woensdag 13-03 bij de Aldi weer verscheidene Italiaanse kruiden voor €1.59, antiworteldoek €16.99 en dingen zoals koemestkorrels 10 kilo voor €5.99

Uien, sjalotten, knoflook, asperges, rabarber of aardbeien voor €0.99

Plantenkas

Ideaal voor de teelt van stekken en cultivering van gevoelige planten. Afmetingen: 180x140x80 cm voor €26.99

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Van af morgen 6 maart bij C1000 .

2 zakken 'a 20 liter forflora potgrond voor 1,31

maximaal 4 dezelfde aanbiedingen per klant

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

kweekkastjes bij de action 2,99kweekkastje-action68491362490436.png

vierkante metertuin bij de boerenbond welkoop 14,95 (wel vakjes van 25x25 en ik weet pas in augustus of dat groot genoeg is)

Bij praxis nu voor 20 euro. Zien er degelijker uit. Ook een meter maar met 9 vakken. Had ik denk ik liever gehad maarja het staat al in de tuin.

Geplaatst:
Van af morgen 6 maart bij C1000 .

2 zakken 'a 20 liter forflora potgrond voor 1,31

maximaal 4 dezelfde aanbiedingen per klant

Mijn ervaring; Wel een potgrond met matige kwaliteit Maar ok, dat hoeft niet veel te boeien bij sommige dingen. Maar ik zeg het maar even

Geplaatst:
Ik heb vorig jaar een aantal plantjes bij Karwei aangeschaft. Twee van de vier blauwe bessen hebben het niet overleeft. De stuiken zijn eerder stekken te noemen dan struikjes, maar dat is mijn mening.

Ik hoop dat ik dit jaar wat kan plukken. Vorig jaar geen oogst gehad.

Dat zal de prijs ook wel verklaren, voor dat geld verwachte ik al geen superplantjes, maar proberen kan altijd

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:

Vanaf 7 maart hier in regio GE (Geldermalsen totaan Neede, Nijmegen tot Apeldoorn) bij Lidl zakken 20L potgrond voor 0.99 euro. Bij Aldi, Groenrijk, Intratuin of Welkoop heb ik nog niets gevonden van rond die prijs.

Geplaatst:

Bij de Aldi vandaag 20 liter potgrond 0,99 en zaai en stekgrond 1,69

Geplaatst:
  • Auteur

Bij de Karwei fruitbomen (4,99) fruitplanten (3,99) en fruitstruiken (2,99)

Geplaatst:
  • Auteur

En ook nog rozenbomen (7.99) sierstruiken (2.99) en rozenstruiken (2.49)

En voorjaarsbloeiers en violen 10x voor 1,50

En zaterdag potgronddag

Geplaatst:
Bij de Aldi vandaag 20 liter potgrond 0,99 en zaai en stekgrond 1,69

Brabant

Geplaatst:

Volgens mij is de stekgrond bij de Aldi en de potgrond vanaf morgen bij de Lidl.

Geplaatst:

bij de aldi komt er woensdag 13 maart weer het nodige voor de moestuin.

oa asperge klauwen, ui en aardbei, plantenkasje (laag) koemest en kalk korrels.

o ja en worteldoek

Geplaatst:

hier had de Aldi en de lidl beide potgrond voor 0,99 .

Geplaatst:

ik zit op het worteldoek van de aldi te wachten...het is uitstekend van kwaliteit!

Geplaatst:

Zojuist potgrond en zaai- en stekgrond in geslagan bij de aldi. En heel veel Dahlia's

Geplaatst:

De potgrond buit is binnen

Geplaatst:
ik zit op het worteldoek van de aldi te wachten...het is uitstekend van kwaliteit!

Bij de action hebben ze ook worteldoek. Misschien ook goed?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.