Merel Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 Vandaag onze tuin voor het eerst sneeuwvrij gezien. Dat viel wel wat tegen. Grote plassen water die me enigszins zorgen baren. Nu heeft het natuurlijk veel geregend en is de sneeuw gesmolten, maar er waren ook tuinen die minder last hadden van het water. Nou, we kijken het nog even aan voordat we meteen de verhoogde bakken gaan plannen. Maar er stonden her en der ook nog wat struiken en planten waar we nog wat van verwachten. Maar we weten niet wat het voor struiken en planten zijn. Hebben jullie misschien een idee? Hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn. En over hetgeen op de volgende foto maken we ons ook een beetje zorgen. Is dit nou kweekgras? indefruitboomgaard
aalterse-willy Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 Die laatste foto lijkt me wel wortels van kweekgras en als ik het goed voor heb dan staat het rond die bessen vol met die vuiligheid.Persoonlijk zou ik die bessenstruiken er volledig uithalen, met grote klomp aarde om zo weinig mogelijk wortels te beschadigen en alle kweekgraswortels verwijderen, ook deze welke in de struiken vergroeid zijn.Bij het terug planten van de bessen veel water geven en hopelijk hebt ge dit jaar nog vruchten.Werk aan de winkel!!!! Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
bio-fee Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 De groene bladeren op de één na onderste foto dat is zuring. Heb je niks aan, uitsteken die hap.
Jorg Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 Berichten gekopieerd/verplaatst naar het centrale identificatie topic: https://www.moestuinforum.nl/identificatie-wat-voor-plant-struik-boom-is-dit-t5695-390.html
Aanbevolen berichten