Eva Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 hallo, ik zoek een paar zaden van degardeners delight en black cherry tomaat.wie heeft er een paar zaadjes voor me over?ik zou er erg blij mee zijn!
wouttie75 Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 http://christinastuintje.marktplaza.nl/ hele leuke site met diverse leuke zaden, zij heeft ook gardeners delight. Goede service groetjes Wout. P.s. Ik heb nog een paar zaden "islandaise" over ook een kleine struiktomaat. People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Eva Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 dank je voor de site! zij heeft nog een aantal kruiden die ik graag wil hebben... lief van je aanbod maar het gaat me specifiek om die twee soorten...ik hoef er niet veel van gewoon twee of drie zaadjes. om de soort uit te proberen, ik hoor er veel goeds over!volgend jaar heb ik zelf veel tomaten zaden, dan kun je wel wat van me krijgen...ruilen en weggeven is leuk
peet van oosten Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 even vermelden .ook bij chistina gekocht en betaald .maar niks geleverd .kijk maar op haar site zijn meer mensen gewoon bedonderd .ik ook gaat maar over 6.50 euro maar gewoon het idee .
Frank Houweling Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 "Maar over 6.50", bedonderd is bedonderd.. voor 6.50 had je toch mooi een bessenstruik bij mij kunnen halen. Of 8 aardbeienplanten! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Eva Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 oh jee....daar schrik ik van!ik heb al besteld maar nog niets betaald.wat moet ik nu?
jasmin Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 oh jee....daar schrik ik van!ik heb al besteld maar nog niets betaald.wat moet ik nu? Orderbevestiging vragen?? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
dennislp Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 (aangepast) Ik zou denken: Ga google'en op de naam van het bedrijf,mail veel/goed met ze, dan merken ze wel dat je alert bent en niet simpel te pakken bent, En als je het echt niet vertrouwd:Annuleer je bestellingBestel eerst is iets met een kleiner bedragKijk of je dat ontvangt, zo ja? Dan bestel je de rest ook. Doe ik ook soms als ik bij webshops bestel, regelmatig bestel ik laserlampjes in hong kong om te verkopen op marktplaats, maar als ik het bij een webshop koop waar ik voor het eerst kom? Bestel ik eerst iets t.w.v. €1,- en als ik dat ontvang? Dan pas de rest. 27 februari 2011 aangepast door Gast > Planten kopen? Doe het bewust!
wouttie75 Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Ik had goed mailcontact, en de bestelling was geleverd zoals afgesproken met zelfs extra zaden, dus ik weet niet wat handig is. Ik was er heel blij mee ! People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Eva Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 Ik zou denken: Ga google'en op de naam van het bedrijf,mail veel/goed met ze, dan merken ze wel dat je alert bent en niet simpel te pakken bent, En als je het echt niet vertrouwd:Annuleer je bestellingBestel eerst is iets met een kleiner bedragKijk of je dat ontvangt, zo ja? Dan bestel je de rest ook. Doe ik ook soms als ik bij webshops bestel, regelmatig bestel ik laserlampjes in hong kong om te verkopen op marktplaats, maar als ik het bij een webshop koop waar ik voor het eerst kom? Bestel ik eerst iets t.w.v. €1,- en als ik dat ontvang? Dan pas de rest. ja, maar dan moet ik wel twee keer portokosten betalen...en ik ben nederlander hé! wouttie75 had weer goede ervaringen met haar...kijk, dat is waarom ik het een niet weet...
Jorg Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Gardeners delight kan je van mij krijgen, zie andere pm
Eva Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 had ik al gezien Jorg! bedankt!heb je mijn pm al gezien?
Aanbevolen berichten