Claudia69 Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Ik heb een zelf in elkaar geflanste koude bak maar kan wel wat extra ruimte gebruiken. Er zelf eentje bijmaken is momenteel geen optie. Nu zag ik dat de Makro deze volgende week in de aanbieding heeft: http://www.promoties.be/promotie-kweekkastje-1202058. Ik heb ze nog niet kunnen bekijken en vraag me af of dit systeem een beetje praktisch is en langer dan 1 seizoen zou meegaan - iemand ervaring met dergelijke kastjes? Tips voor een beter kant-en-klaar-systeem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 mooi bakje, in kunststof zijn ze wat goedkoper en makkelijker zonder schade verplaatsbaar, wel even goed vastzetten bij wind. Wij hebben er 3 van deze (toen waren ze euro 20,- bij de Karwei) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts