Geplaatst: 13 februari 201313 j goede dag, Ik heb weer zin om wat teproberennaastmij op de bank liggen zakjes met zaadjes :spinazie bazaroet,kropsla zomerdiamant, bloemkool alpha en eikenblad slaVandaag de hele tuin onder de kalk gegooidIk ben niet in het bezit van een koude bak of kas, de groente mogen groeien in de volle grondMaar misschien kan ik de zaadjes alvast voorkiemen in de schuur of zolderkamer in plastic potjes,eierdozen, oude kranten etcIk wil gewoon iets doenHoelang na het kalken mag ik gaan bij mesten, als dat nodig is Dit is wel veel in een bericht, maar ik heb er gewoon zin in groe(n)tjes Peter
Geplaatst: 26 februari 201313 j vreemd toch eigenlijk, dat als iemand er duidelijk zó veel zin in heeft , dat er helemaal geen reactie komt op je post Misschien moet je al je vragen uitsplitsen en in de betreffende topics plaatsen. Of/en beter nog: vóór dat je een vraag-post opent, eens uitgebreid zoekt naar alle antwoorden die er al te vinden zijn ? Maar fijn dat je er zoveel zin in hebt. Hebben wij allemaal ook hier denk ik.
Geplaatst: 26 februari 201313 j Bij mij komt die zin altijd traag op gang. Het hangt af van het zingen van de merels en ik geloof dat ik vanmiddag het eerste riedeltje gehoord heb. Doordat ik een tuin op het noordoosten heb, is een wat latere start uitstekend.
Geplaatst: 26 februari 201313 j hier ook in de grond maar dit jaar ga ik ook een mm bak uitproberen.Maar dat komt later pas aan de orde. Voorzaaien doe ik wel. Ook gewoon omdat ik het leuk vind en dan beter idee heb of het opkomt en het niet is opgegeten door vogeltjes ofzo.Maar vooral ook omdat ik eigenwijs ben Zo probeer ik deze keer ook om radijs gewoon binnen te kweken. Gewoon voor de lol om te kijken wat het doet.Straks zaai ik het wel weer buiten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.