Geplaatst: 15 maart 201312 j http://www.buro-bloemen.nl/index.asp?menu=0605&id=5&id=10213Staat hier het vaderplantje ? Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 15 maart 201312 j Auteur ja dat is denk een oom, ik zoek eigenlijk de groen/witte.ons schip had groen wit groen als herkenningskleur[signaalband op kop en kont] Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 15 maart 201312 j Auteur jeetje....wat een prijzen op die site! ik kan wel een handeltje beginnen met sansevieria's er staat hier een kapitaal in de vensterbank!!!!!http://www.tuincentrumsoontiens.nl/assortiment/kamerplanten/tradescantia-blossfeldianadeze is het! maar geen adrie als naam hoor...... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 15 maart 201312 j Is het deze dan ???http://plantnewday.nl/media/catalog/product/K/u/Kunstplant_Trade_4fce811fde18b.jpg Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 15 maart 201312 j Auteur ja! helemaal goed! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 15 maart 201312 j Dit is alleen een kunstplant, ik zoek nog even verder Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 15 maart 201312 j Auteur ik zoek alleen een stekje hoor, gewoon van iemand die die plant heeft, dus je hoeft niet echt te zoeken voor mij,hoor Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 22 maart 201312 j Hoi Greetje,Hier een paar foto's van de grote stek, de kleine heeft het niet gered.Allemaal kleine blaadjes, zelfs onder water.Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 23 maart 201312 j Auteur dat ziet er goed uit, conny!en biofee..........zie daar! eindelijk wortelvorming die kunnen dus paasmaandag op de bus, ze hebben dan nog 1 weekje om meer te wortelen en hopelijk is het dan minder koud.....wil je evt. ook nog een stekje van dat moedertje plantje, biofee?en mijn chinees lantaarnplantje doet het ook, al 2 nieuwe miniscule blaadjesdaar ben ik dus heel blij mee Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 23 maart 201312 j Dat is goed nieuws Greetje! Ik kijk uit naar m'n citroengeranium-kindje. Welke plant bedoel je met moedertje plantje???
Geplaatst: 23 maart 201312 j Auteur @biofeeop blz 5 van dit topic vind je een foto en link van het moederplantje,ik had conny er een gestuurd Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 24 maart 201312 j Ah dank je Greetje!Hmmm dat vind ik niet zo'n mooi plantje. Dus nee, maar toch bedankt voor het aanbod.
Geplaatst: 26 maart 201312 j Hoi,ik kan je wel helpen aan een stekje van een lantaarnplantje. Ik woon in de regio Utrecht. Stuur maar een PB mocht je verdere interesse hebben. Gr. A Elke morgen weer een verwondering in de tuin.
Geplaatst: 26 maart 201312 j Auteur hoi fietstuinkabouterik had van piroska al een stekje binnen, maaaarrrrrrrrrnu wil mijn dochter ook zo'n stekje, dus graag! ik stuur je een pb met adres, oke? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 3 april 201312 j Auteur en voila....het 2de chinese lichtpuntje is gearriveerd in lelystad! en nu hopen dat de stekjes bij biofee vandaag ook aankomen... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 3 april 201312 j Deze is vaak gewoon bij Intratuin te koop, ze staan daar gewoon op de bestellijst dus mochten ze hem in het filiaal bij je in de buurt niet hebben dan kun je daar naar de balie vd kamerplanten gaan en dan kunnen ze hem zo bestellen. Geen probleem.Het is eerder een probleem voor Intratuin om vd rest vd planten af te komen want je besteld dan gelijk een bepaald aantal planten en het is geen veel gevraagde plant....Gr Nancy Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.
Geplaatst: 3 april 201312 j Auteur nou nancy......als ze gewoon bij de intratuin hier te koop zouden zijn had ik dit plantje al jaren eerder gehad! en wat is er nou leuker om hier gezellig plantenruil te doen? trouwens wij kochten vroeger bijna nooit planten....altijd op stekjesjacht en nu heeft fietstuinkabouter wat zaad en ik een stekkie[maar nog niet van de fuchsia trouwens!] Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 3 april 201312 j Er bestaan diverse soorten,waaronder: Ceropegia linearis ssp.woodii,Ceropegia barkleyi,Ceropegia sandersonii. m.v.g.hans.
Geplaatst: 4 april 201312 j Ik heb in de woonkamer een Pachira, 2 Beaucarnia's (Olifantenpoot in NL) en 1 orchidee (Phalaenopsis meen ik) en een Kindje op moeder's schoot (Tolmiea Mensiezii) en verder heel veel plantjes die volgende week in de tuin mogen
Geplaatst: 4 april 201312 j Doet die Pachira het bij jou goed?Ik heb er ook eentje maar hij maakt het niet zo best meer. 3 Van de 5 stengels zijn dood en er valt nog steeds blad vanaf.Ik heb wat gegoogeld maar die plant stelt wel héle ingewikkelde en tegenstrijdige eisen aan zijn verzorging!Zo lees ik dat je hem maar eens per 3 weken water moet geven. Maar de kluit mag ook niet uitdrogen. Ja duh... 3 weken geen water en die kluit is gortdroog!Hoe doe jij dat? @ Greetje: de citroengeranium is gearriveerd! Ik heb hem alleen nog niet want manlief komt vandaag pas laat thuis van zijn werk. Grom,grom!
Geplaatst: 5 april 201312 j Ja, die doet het wel redelijk, hij staat op de vensterbank naar het oosten, boven de verwarming en krijgt niet al te veel water. Hij staat in een geglazuurde dichte pot, dus aan de onderkant/buitenkant kan het vocht niet verdampen, alleen aan de bovenkant. Misschien is dat het ? ?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.