Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

GEZ: zaad van witte salie / Salvia Apiana

Recommended Posts

Heeft iemand zaad (of evt. stekjes) van witte salie (Salvia Apiana) te koop?

Ik vond een website van ene tuinkabouter die het aanbood, maar die reageert niet op mijn e-mail... Verder vond ik nog een site waar het heeeeeel erg duur was. Nou wil ik er best wat voor betalen, maar geen idiote bedragen.

Is er iemand die me kan helpen?

Dank voor jullie reacties!

Met Vreeken heb ik zelf nog geen ervaring, maar ik meen dat hier wel eens voorbij is gekomen dat ze onbetrouwbaar zijn/zeer lange levertijden hebben...??? Bovendien betaal je daar best veel verzendkosten als je maar één zakje zaad bestelt... (en meer dan één zakje heb ik momenteel niet nodig)...

Erny, weet je ook wanneer de tuinkabouter weer terugkomt?

Nope... geen idee wanneer de kabouter weer verschijnt.

Enne... alleen maar klagen over Vreeken's klopt ook niet. Ze leveren het grootste deel van het jaar gewoon op tijd maar in deze drukke tijden lukt hun dat niet. Zij zijn ook afhankelijk van hun leveranciers e.d. Ze geven dat ook aan op de website. En ok, communicatie is bij soms misschien wat moeilijk, maar op mijn mailtjes reageert hij altijd heel erg snel.

En we kunnen er wél allerlei gewéldige bijzondere zaden vinden... je moet er alleen wat voor over hebben... Gewoon de verwachtingen wat bijstellen en je aankopen goed plannen, desnoods samen met anderen (om onder de porto uit te komen). En tuurlijk zijn er mensen met slechte ervaringen... maar denk dat er meer zijn met goede. Alleen die hoor je niet zo vaak...

Heb zelf trouwens ook regelmatig lang moeten wachten maar de zaden waren het wél waard.

Oh... en het is niet mijn bedoeling om hier in dit topic een discussie over Vreeken's starten... daar hebben we volgens mij al een topic voor... Maar wilde dit wel even kwijt.