bio-fee Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Heeft iemand zaad (of evt. stekjes) van witte salie (Salvia Apiana) te koop?Ik vond een website van ene tuinkabouter die het aanbood, maar die reageert niet op mijn e-mail... Verder vond ik nog een site waar het heeeeeel erg duur was. Nou wil ik er best wat voor betalen, maar geen idiote bedragen. Is er iemand die me kan helpen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Tuinkabouter schijnt op vakantie te zijn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted February 20, 2013 Author Share Posted February 20, 2013 Ah, dat verklaart alles!Is dat dezelfde tuinkabouter als die hier op het forum zit? Ik bedoel de tuinkabouter van deze site: http://www.freewebs.com/belevenissen-van-een-tuinkabouter/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jvdh Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 https://www.vreeken.nl/2007/pages/web_zaden.php?page=web_zaden_detail&zoekwoord=359010https://www.vreeken.nl/2007/pages/web_zaden.php?page=web_zaden_detail&zoekwoord=359050 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 @bio-fee: vermoedt het wel vanwege de woonplaats... maar zéker weet ik het niet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted February 20, 2013 Author Share Posted February 20, 2013 Dank voor jullie reacties! Met Vreeken heb ik zelf nog geen ervaring, maar ik meen dat hier wel eens voorbij is gekomen dat ze onbetrouwbaar zijn/zeer lange levertijden hebben...??? Bovendien betaal je daar best veel verzendkosten als je maar één zakje zaad bestelt... (en meer dan één zakje heb ik momenteel niet nodig)... Erny, weet je ook wanneer de tuinkabouter weer terugkomt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 Nope... geen idee wanneer de kabouter weer verschijnt. Enne... alleen maar klagen over Vreeken's klopt ook niet. Ze leveren het grootste deel van het jaar gewoon op tijd maar in deze drukke tijden lukt hun dat niet. Zij zijn ook afhankelijk van hun leveranciers e.d. Ze geven dat ook aan op de website. En ok, communicatie is bij soms misschien wat moeilijk, maar op mijn mailtjes reageert hij altijd heel erg snel.En we kunnen er wél allerlei gewéldige bijzondere zaden vinden... je moet er alleen wat voor over hebben... Gewoon de verwachtingen wat bijstellen en je aankopen goed plannen, desnoods samen met anderen (om onder de porto uit te komen). En tuurlijk zijn er mensen met slechte ervaringen... maar denk dat er meer zijn met goede. Alleen die hoor je niet zo vaak... Heb zelf trouwens ook regelmatig lang moeten wachten maar de zaden waren het wél waard. Oh... en het is niet mijn bedoeling om hier in dit topic een discussie over Vreeken's starten... daar hebben we volgens mij al een topic voor... Maar wilde dit wel even kwijt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts