Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bato aardbeibakken: Gezamelijke aankoop #4


Aanbevolen berichten

en toen waren ze daar...

Eventjes een foto om jullie toch een idee te geven hoe groot ze zijn op een pallet, maw voorzie toch een grote koffer als je er enkele tientallen komt halen

foto-bato86811362151926.JPG

 

hmm, ik begrijp niet waarom de foto zo is geplaatst maar bon het geeft een idee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bee ,

 

ik ben van Bornem en heb ook interesse in de aankoop van Bato-bakken (40 stuks).

Kan ik die bekomen van de levering die je deze week hebt ontvangen ?

Graag een mailtje () ter bevestiging + prijs en ophaaladres.

Alvast bedankt

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn ondertussen nog geen week verder na mijn levering en zit aan mijn laatste 49 bakken... ( niet echt want heb terug al een vraag maar weet nog niet hoeveel er nog af gaan )... Maw als er iemand nog twijfels heeft het is stilaan het moment want ik ga geen tweede pallet bestellen

Ik verkoop ze ook gewoon door aan kostprijs wat neerkomt op minder dan 2.1€ het stuk...

 

Bij interesse PM me maar !

 

Bee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...
  • 3 weeks later...

Dag Kleineke,

 

hangt af van het antwoord van Aber moet ik zeggen want ik heb er niet veel meer over.

Hij was eerst dus zal afwachten hoeveel hij er wenst, in functie daarvan kan ik al of niet positief antwoorden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad , ik heb er nog 20 tot maximum 26 over dus we zullen zien, laat zaterdag wel iets weten zou tegen dan wel een reactie moeten hebben gekregen...

ik hou een deel in reserve nog voor mezelf zodat ik nog kan uitbreiden, ze zijn al zo moeilijk te verkrijgen en heb geen zin er terug 306 te moeten bestellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...