Katja1604 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Oeh, ben bijna aan de beurt, spannend! Quote
Monika Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Stom van mij, je bent uit de lijst voor deze ronde Jarno. Had gewoon nog de oude gekopieerd. Quote
Gast Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Hoi de envelop is weer onderweg. Dus als het goed is dan is die morgen bij de volgende.Groetjes jessica Quote
divicento Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 ben blij om te horen dat hij goed aangekomen is Quote
simke Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Hoi het was nog even spannend maar de zaden zijn in mijn nieuwe brieven bus gepost. De oude hebben de bouw lui gedemonteerd. Maar gelukking is het goed gekomen. Ik wilde geen onrust zaaien. Dus bijdeze ik benal lekker aan het kijken. Het versturen zal pas in het weekend geburen. Gr. Simke Quote
simke Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Hij word zo gepost. Naar de volgende. Gr. Simke Quote
Jenneke Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 En hij is gearriveerd Ben al aan het uitzoeken, maar het wordt nog moeilijk kiezen er zitten zoveel leuke dingen in en ook echt heel veel verschillende dingen echt superleuk. Quote
Jenneke Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 En de envelop is weer onderweg naar de volgende. Quote
Stephanie777 Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 Ah leuk ik sta er ook tussen! Moet ik nou mijn adres aan mijn voorganger pb-en? Quote
Monika Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 Stephanie en Winnie, jullie kunnen je gegevens naar mij sturen en dan komt het goed. Groetjes Monika Quote
Katja1604 Geplaatst: 13 oktober 2013 Geplaatst: 13 oktober 2013 Is de envelop inmiddels alweer onderweg? Quote
Jenneke Geplaatst: 13 oktober 2013 Geplaatst: 13 oktober 2013 Ik heb hem woensdag verstuurd naar Carmen in België, vind het raar dat Carmen blijkbaar nog niets ontvangen heeft. Hopelijk morgen Quote
malouis Geplaatst: 13 oktober 2013 Geplaatst: 13 oktober 2013 Post naar België is ongeveer drie werkdagen onderweg, dus met woensdag verzenden (dus 's avond pas opgehaald) zou de envelop zaterdag of maandag bezorgd moeten worden.(Als je vergeet de prioritysticker erop te plakken duurt het al snel meer dan een week - mij al een paar keer overkomen. ) Quote
Jenneke Geplaatst: 13 oktober 2013 Geplaatst: 13 oktober 2013 Ik heb werkelijk geen idee of ze er bij het postagentschap een prioritysticker opgeplakt hebben. Sorry iedereeen als het daardoor nu wat langer duurt. Hopelijk heeft Carmen hem maandag. Quote
malouis Geplaatst: 13 oktober 2013 Geplaatst: 13 oktober 2013 Als ze gewoon Europazegels gebruikt hebben zit er vanzelf een prioritysticker aan vast. Quote
Carmen Geplaatst: 13 oktober 2013 Geplaatst: 13 oktober 2013 Hoi iedereen! Ik heb nog niets ontvangen, kijk elke dag vol spanning in de brievenbus. De post werkt hier ook niet op zaterdag, dus hopelijk ontvang ik hem morgen.Ik doe hem dan heel snel terug op de post! Quote
Jenneke Geplaatst: 15 oktober 2013 Geplaatst: 15 oktober 2013 Ik begin nu toch een beetje ongerust te worden Quote
Carmen Geplaatst: 15 oktober 2013 Geplaatst: 15 oktober 2013 Ik ook! Ik heb toch al veel zaden gewisseld met mensen uit Nederland en dat is toch steeds goed verlopen.Het zal wel snel in de bus vallen hier, geen paniek. Hopelijk voor volgende week, want dan ben ik gans de week op openluchtklassen naar de Ardennen met mijn bengels van het school. Groetjes!! Quote
Carmen Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Jippieeeej! Aangekomen. Fieuuuw. Ik duik er deze avond mee in de zetel en dan gaat hij zeker vrijdag terug op de post. Quote
Jenneke Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Pffffft Dat is echt een pak van m'n hart. Als ik was gaan lopen had je hem onderhand nog eerder gehad, ze hebben hem zeker via Australië gestuurd of zo Een volgende keer kom ik hem wel brengen Afijn eind goed al goed. Heel veel plezier ermee Quote
Goliath Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij bij mij aankomt, hopelijk niet een hele week Quote
Katja1604 Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 En daarna ben ik als het goed is!Joepie!!!Opeens weet ik weer hoe het voelt om je schoen te zetten Zodra de envelop op weg naar mij is, ga ik onder de brievenbus zitten zingen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.