Groene vingers Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Wie heeft er een kruiwagen over en wil deze wel kwijt voor een zacht prijsje. Een beetje in de buurt van Nijverdal zou geweldig zijn, anders ben ik het geld weer kwijt aan benzine. Quote Leuke Facebook pagina: https://www.facebook.com/groups/lidl50procentkortingsbon/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamilla Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Ik heb een 8 jaar oude nagenoeg nieuw uitziende kruiwagen staan van het merk "Fort" groene kunststof laadbak en een oppompbaar bandje. Ooit gekocht omdat ik dacht dat hij handig was. Hij wordt nu gebruikt als bijzettafel in de berging om mijn wasmand op te zetten tijdens het was ophangen. Ik woon in Almere. In dat geval mag jij het "zachte prijsje" besteden aan benzine. Kijk maar. Stuur me anders even een PB-tje. Groetjes,Kamilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts