appelvrouw Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Heeft er iemand enkele knolletjes knolbegonia`s over? Ik zou deze graag eens proberen..t liefst de kleinbloemige oranje, maar andere kleuren zijn ook welkom. Ik kan ruilen voor zaden van bonen & tomaten bv, of voor vergoeding kosten... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Je kunt ze volgens mij nu kopen bij de Aldi, 1,29 euro voor een zakje. Volgens mij lagen ze er tussen, maar was zo bezig met de dahlia's uitzoeken dat ik niet heel erg op de rest heb gelet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 O, dank je wel, jammer daar kom ik niet meer! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Misschien dat ik van de week nog een keer potgrond ga halen, dan zal ik er voor je meenemen, maar kan nog niets beloven. Heb het nogal druk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Ik heb ze wel voor je.ik heb helaas geen oranje,maar geel,rood en wit. Heb ze vorig najaar bij elkaar opgeborgen,dus weet niet welke kleur je dan krijgt . Het betreft de dubbelbloemigen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 Mooi! Wil je ze voor iets ruilen, of een vergoeding? Ik ga lastig genoeg net vandaag weer naar FR, en dan ben ik over twee week weer terug. Zou het dan te laat zijn om ze op te suren, of lopen ze nog niet uit? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 De uitlopers kan je ook stekken,maar het is geen probleem om 2 weken te wachten hoor. Als je me het adres stuurt ,zal ik een envelop maken over 2 weken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 Prima de Luxe! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts