Geplaatst: 8 maart 201313 j Ik zit al een paar weken met één been in het gips en sinds afgelopen zaterdag barst ik van de pijn in mijn borst. Eerst dacht ik aan spierpijn door overbelasting (krukken) maar vandaag in het ziekenhuis bleek het een ribfractuur te zijn. Ik mag niet meer lopen met krukken en kan niet lopen zonder. Voorlopig kan ik dus niets doen in de moestuin. Erg jammer, want vandaag ontving ik weer wat leuke zaadjes en knollen ZonnewortelNeckargold (stokspekbonen)Gele bietjesRucolaGroenlofHaverwortelWalking stick (kool)OlijftomaatjesKruisbestomaatjesKnolvenkel en Meloenkomkommer
Geplaatst: 8 maart 201313 j Ouch..heb al een aantal keren zwaar gekneusde ribben gehad en ademhalen deed al pijn laat staan met krukken moeten lopen! Sterkte! Eerst beter worden, die moestuin is jammer maar komt wel weer Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 8 maart 201313 j tjee rené...da's balen! en hoelang mag je dat allemaal niet?een troost: voorzaaien kan binnen bij de tafel maar toch.....balen! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 8 maart 201313 j ik hoop dat lachen niet zeer doet.......ik zie net dat je "walking sticks" hebt binnengekregen Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 8 maart 201313 j Sterkte dat wordt binnen tuinieren(computeren) Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 8 maart 201313 j Dank voor de reacties Ik heb geen idee wanneer ik weer wat kan/mag doen. Lachen doet helaas wel veel pijn en die "walking sticks" leken me wel geinig. Het gaat in de tuin niet alleen om de smaak, het mag -in mijn beleving- ook wel mooi en leuk zijn Met een beetje hulp kan ik binnenkort wel at binnenshuis zaaien. En computeren inderdaad
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.