Geplaatst: 10 maart 201312 j Heeft er iemand al handige smartphone apps gevonden ivm moestuinieren? Eventueel een handige app om de vorderingen van de verschillende plantjes in bij te houden?
Geplaatst: 10 maart 201312 j Ik heb hier ergens gelezen dat er iemand mee bezig is om zo een app te ontwikkelen. Wordt vervolgd volgens mij
Geplaatst: 11 maart 201312 j Ik heb lang gezocht maar niets gevonden wat zich met mijn eigengemaakte exceloverzicht kon meten. Nu heb ik dan via Skydrive (als je Hotmail hebt heb je ook een skydrive) mijn exceloverzichtje in de "cloud" gehangen zodat ik op de tuin in dat bestand kan werken (vanaf mijn smartphone). Het is priegelen maar ik ben er happy mee! Kan zo snel opzoeken wat waar moet, of ik moet mesten, wat ik moet zaaien etc. Uiteraard heb ik dat van tevoren er eerst allemaal in excel moeten zetten maar ja.
Geplaatst: 11 maart 201312 j Er is wel een app ,heet gardener,staat een paars bloemetje voor. Hierop kun je een "garden "aanmaken,waar je in kan vullen wat je wanneer gezaaid heb. Ik ben ff aan het uitvogelen wat ie nog meer kan.
Geplaatst: 11 maart 201312 j Auteur Op iPhone of android? Op mijn iphone kan ik hem niet meteen vinden in de app store.
Geplaatst: 11 maart 201312 j Ik heb op de Android : garden squared. Waar je op de app kan aangeven wat je waar in je square foot garden hebt geplant.
Geplaatst: 12 maart 201312 j Oh Theepot dan val ik toch buiten de boot met mijn 250 m2 moestuin HIHIHI Leef je leven dag voor dag.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.