Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Nieuweling

Stefan

Recommended Posts

Hallo

Ik ben Stefan, 28 jaar en kom uit Noord-Holland.

Ik ben eigenlijk altijd gek geweest op vleesetende plantjes en pepers maar de laatste jaren steeds meer op groente en fruit .

Ik heb vandaag samen met mijn vriendin een appelboompje gekocht. Het is een halfstam rode boskoop goudreinet.

We hebben een tuin van ruim 40 meter diep waar we wat ruimte hebben gemaakt voor een kas en voor een stukje moestuin.

M.v.g. Stefan

07137031362924193.JPG

07355381362924214.JPG

07415841362924231.JPG

dsc002819271362928743.JPG

dsc003737061362928768.JPG

Welkom! Ik zie daar de kas die hier bij Welkoop in de winkel staat, met polycarbonaat, maar dan enkelwandig en glashelder, doorzichtig. Jammer dat er geen schuifdeur in zit. Mooie ruime kas! Ben benieuwd hoe jullie kas op termijn bevalt, dus ik volg jullie berichten.

Beste HuubvG,

We hebben de kas al een hele poos (zo'n 3 á 4 jaar)

De kas bevalt ons eigenlijk prima, al zijn er wel een paas puntjes, maar daar is de prijs ook naar.

De kas maakt met storm een donderend geluid, niet heel erg maar soms denk je'' hoelang blijft dat ding nog staan''.

Aanslag krijg je er moeilijker van af, en als je zomers dat witte kalkverf erop verft krijg je dat er ook bijna niet af, omdat je niet met een schuurspons erover heen kan.

zomers kan het wel 50 graden worden daar moetje ook voor oppassen.

Wij hebben hem ook bij de Welkoop hier in ons dorp gekocht en het is voor de rest een prima kas. Mocht deze het gaan begeven komt er wel een kas met glas te staan.

M.v.g Stefan & Angelique

Ah, dus het PC blijft wel mooi helder na een paar jaar! Ik was ook bang voor de geluiden, had ook verhalen gehoord over losrakende panelen, vond de scharnierdeur niet zo praktisch, en het schoonmaken van de panelen lukt niet zoals bij glas met spons en trekker. Wel fijn dat hij jullie verder goed bevalt. Bij mij is het toch een glazen geworden, wel kleiner, maar met schuifdeur en stil bij alle weertypes. Ook mooier om te zien eerlijk gezegd. Ik moet ook in de gaten houden hoe en wanneer ik hem ga beschermen tegen de zon, want een kleine kas, dus snel te warm. Veel plezier er nog mee, ik hoop dat het nog even duurt eer jullie op glas over moeten stappen!