Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hoe lang moeten spruiten van aardappels zijn?


Helly

Aanbevolen berichten

Oké

Ik had ook ergens gelezen dat de uitlopers van groen naar paars veranderen? En hoe lang moeten uitlopers worden voor ze in de grond mogen? Ik had ook ergens gelezen dat sommigen de aardappels in stukken snijden voor het planten, gaat dat goed?

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké

Ik had ook ergens gelezen dat de uitlopers van groen naar paars veranderen? En hoe lang moeten uitlopers worden voor ze in de grond mogen? Ik had ook ergens gelezen dat sommigen de aardappels in stukken snijden voor het planten, gaat dat goed?

 

 

yeah... ik zit ook met die vragen... dat in blokjes snijden doe je bij grotere aardappels... wel goed laten drogen (of kalk erover geloof ik ..)

 

Ik weet het ook niet... maar ik leg ze nu gewoon vier a zes weken in het licht, en ga ze dan ongeacht lichamelijke toestand in de grond zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, jij doet ook gewoon wat je denkt dat t beste is

Ja zo gaat dat bij mij ook. Als iemand zegt dat er gewone aardappels in kunnen, dan ga ik geen hele kilo's (moet minstens 2,5kg afnemen) kopen. Dan kweken we ze zelf wel

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...