March 15, 201312 yr Hey iedereen, ik ben Wouter, 26 jaar uit Antwerpen.Ik woon op een appartement maar ik kweek op een grote vensterbank.Dit is het tweede jaar dat ik dit doe, en ik amuseer mij er enorm mee. Ik ben hier op het forum om wat meer kennis op te doen en om wat zaadjes of stekken te ruilen.
March 16, 201312 yr Welkom! En veel plezier! Ik ben net begonnen met zaaien! De basilicum en de tomatenplantjes komen al op! Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
March 16, 201312 yr Welkom. Heb je ook van die plastieken flessen voor je raam hangen? Zo'n verticale tuin?
March 17, 201312 yr Author Welkom. Heb je ook van die plastieken flessen voor je raam hangen? Zo'n verticale tuin? Neen, ik kweek gewoon in potten en kweekbakken (soort mini serre).Ben het een tijdje aan het overwegen geweest, maar lijkt me veel gedoe met voedingstoffen en die luchtpomp.Ik vind het opzich een heel leuk concept, misschien dat ik er ooit eens aan begin. Hier nu ook volop aan het zaaien: mini aubergine, gele kerstomaatjes, rode paprika, mini oranje paprika, basilicum, koreander, thijm, bieslook, radijsjes, rucola en veldsla!Heerlijk!!