Geplaatst: Woensdag om 12:402 d 1 uur geleden, jootje zei:Zou niet meer gaan meelezen!Doe ik ook niet meer. Trouwens geen tijd voor, ik heb hier al genoeg te lezen. Maar het kan wel. Dat heb ik uitgezocht. 😊
Geplaatst: Woensdag om 12:412 d 14 uren geleden, donaldk zei:kom zowaar een post tegen van een Gitta:Dat klopt. Je kunt lezen, maar niets schrijven. Maar de app die moet je downloaden.
Geplaatst: Woensdag om 19:142 d Ik gebruik dit:https://www.hornbach.nl/p/afdeklijst-kunststof-wit-b-x-d-x-l-20-x-2-x-2600-mm/7979766/?wt_mc=nl.paid.sea.google.alwayson_lia.bau.product.14470415017.170477500000.&gad_source=1&gad_campaignid=14470415017&gclid=CjwKCAiAj8LLBhAkEiwAJjbY79Hz0uh81pbLnOHSDdp2Z_OL3ACjDH_VNWH8Yxyrnb-uONL1eD0sghoCX2UQAvD_BwEIk heb al drie moestuinbakken gemaakt van hout van de hornbach, de hornbach zaagt gratis planken op maat en dan hoef je ze alleen nog in elkaar te schroeven 🤗 die van mm vind ik ook te duur.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Op 14-1-2026 om 09:26, sygys zei:MM is een leuk concept. Maar ze verkopen alles echt veel te duur naar mijn mening. Als ze de helft zouden vragen dan verdienen ze overal nog dik op en zouden ze het tienvoudige of nog meer verkopen. Maar goed dat zie je veel tegenwoordig. Bedrijven die zich rijk rekenen maar niet snappen hoe vraag en aanbod precies werkt. Als je het hele MM concept gebruikt dan moet je in een bak van hun 15 jaar groentes verbouwen om de kosten terug te verdienen aan groentes. Dan kun je ze beter biologisch in de winkel kopen. scheelt nog een hoop gedoe ook.Maar goed ik dwaal af van het onderwerp... Ik moet alleen nog even een mooie oplossing vinden voor het verbinden van de plastic strips. Ik zou dit ook kunnen doen met een paar kleine boutjes en moertjes...Ik gebruik gronddoekpennen met die plastic strips, werkt prima
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.