kenbeimer Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Een paar weken terug een paprika gekocht bij de Jumbo en de zaadjes gezaaid in een propegator. Zover ik weet kunnen ze zeker niet eeder dan half mei uitgeplant worden en zoals ik het nu zie kunnen ze niet tot die tijd in de propegator blijven. Wanneer is de beste tijd om te verspenen in potten (hoe groot moeten die zijn?) Ik hoop op lekker lompe grote paprikaplanten, want dat vind ik mooi. Iemand nog meer tips? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
suikerbuikje Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Ik ben geenszins een expert, 't is ook mijn eerste jaar paprika's zaaien maar ik heb begrepen dat je het beste verspeent als de eerste twee 'echte' blaadjes aan het plantje zijn verschenen. Omdat mijn paprikaplantjes al best lang waren heb ik een deel van het steeltje onder de grond gezet, dat schijnt te kunnen, aan het steeltje groeien dan wortels. Tot nu toe doen mijn plantjes het op die manier best goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Thanks voor het snelle antwoord. Dan heb ik gelukkig nog veel tijd. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts