Itoero Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 hallo, Ik heb een vraagje...een echt beginnersvraagje Er staat nu tomaat, peper, paprika, basilicum en binnenkort meloen, op m'n vensterbank.Nu vraag ik me af of het belangrijk is dat ze (als de zon schijnt) direct zonlicht ontvangen.Kunnen planten ook mooi opgroeien door op een lichte plaats, zonder direct zonlicht, te staan? Itoero Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Ja hoor. De felle zon (urenlang) is zelfs niet zo gewenst voor jonge plantjes. We veel licht, zo veel mogelijk! Hoe dichter bij het raam, hoe beter. Hoe groter het raam, hoe beter. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 En bij voorkeur licht vanuit zoveel mogelijk hoeken/kanten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts