Tom1986 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Hallo, mijn naam is Tom, woonachtig in Almelo en wil graag beginnen met een moestuin. Nu was mijn vraag waar ik moet zijn wil ik met een tuin beginnen? Vriendelijke groeten, Tom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Welkom Tom! Bedoel je dat wilt weten hoe je een stukje grond kunt bemachtigen? Kijk eens op internet bij een volkstuinvereniging in jouw buurt of vraag eens bij de gemeente na of er grond vanuit de gemeente wordt verhuurd. Succes! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Hoi Tom, je kunt zelfs op een vensterbank nog wel tuinieren (tenzij je hulpvaardige katten hebt zoals ik, of andere bemoeizieke huisdieren), en op een balkon schijnt het ook heel aardig te lukken, maar een lapje grond is inderdaad wel heel fijn. Verder is dit forum een geweldige bron van kennis en ervaring heb ik in de afgelopen twee dagen ontdekt!! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 welkom Tom, kijk en snuffel lekker rond. Zat info te vinden.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Hoi Tom! Waar je moet zijn om een tuin te beginnen is afhankelijk van je situatie natuurlijk Vertel eens wat meer, dan komen er vast ook meer gerichte tips! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilse Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 welkom Tom Ik zou zeggen begin niet te groot. Je kan altijd uitbreiden en eventueel een grote tuin huren bij een vereniging.Zelf doe ik het in mijn voor- en achtertuin Quote http://meestuintje.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts