roosmarij Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Heeft iemand misschien een paar zaden van de cucurbita ficifolia te ruil? (Of hoe zeg je dat anders?) Hm, misschien beter te koop, ik heb eigenlijk niets om te ruilen op dit moment, of ik zou het moeten mogen kopen Ik heb ze ergens op internet gevonden, maar dan heb je meteen 10 zaden of meer en het is maar bij wijze van experiment, *en* we hebben geen grote tuin.Bij voorbaat mijn dank! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Als ik het goed heb, heb ik er wel wat voor je.deze worden toch gebruikt om komkommer op te enten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 Oh, dat zou hartstikke fijn zijn!! Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts