bakkertje Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Hallo moestuinders,Ik ben Bakkertje,Trudy in de wandelgangen.Ik heb sinds 2 weken een stuk volkstuin(2x 100 m2)Wat betreft de moestuin ben ik een beginner,maar heb wel veel groenervaring.Ik ben hovenier,na jaren op diverse tuincentra te hebben gewerkt,ben ik nu in het dagelijks leven meewerkend voorvrouw bij de groenvoorziening.Helaas op uitzendbasis dus de wintermaanden zit ik thuis.Door gezondheidsproblemen kan ik niet volledig werken,ik werk 3 dagen per week en heb dus redelijk veel tijd over.Vandaar het plan een moestuin op te starten.Het plan is om op een van de percelen een moestuin te maken en het andere stuk(waar de grond behoorlijk minder van kwaliteit is),een snij/pluktuin te realiseren.ik hoop hier veel tips van meer ervaren moestuinliefhebbers op te doen.. Zo zag het er eerst uit De moestuinhelft ligt om Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elizabet Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Wauw, goed bezig! Heb je dat zelf omspit of laten ploegen? Succes, het lijkt zo op de foto's een flinke lap. Quote elizabet.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Hallo Trudy, en welkom! dat zijn grootse plannen, maar wel heel gaaf lijkt me! Wat bedoel je met pluktuin: bloemen, eetbare planten, van alles wat? Marijke (ook pas lid) Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Welkom! Een pluktuin: gaaf!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 welkom hier. Zat te vinden ; honderden topics over van alles wat. Moestuinieren natuurlijk , maar ook best veel voor de vaste planten en het bloemgedoe. Veel plezier ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knoflookbol Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Wow, netjes! Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts