roosmarij Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 weet iemand hoe je vlierbloesem siroop kunt maken? Ik heb bij de Ikea een potje jam gevonden van vlierbloesemstroop/gelei met sinaasappel, en ook vlierbloesemlimonadesiroop (met erg veel citroen, dus eigenlijk te zuur naar mijn smaak) en wil graag aan de gang met de vlier uit de groenstrook naast ons huis en de rest van de wijk, om iets te maken dat meer naar mijn smaak is. Mijn hartelijke dank voor elke tip die ik krijg! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Als je in de zoekfunctie vlierbloesemsiroop in typt,vind je een topic onder inmaken en bewaren van vorig jaar. Daar staan diverse opties om het te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted March 29, 2013 Author Share Posted March 29, 2013 Hee, dat had ik zelf kunnen bedenken! Bedankt!! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Geeft niet,succes ermee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts