Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Kweekpotten 30x30 cm

Recommended Posts

Beste allemaal,

Via via kan ik aan zwarte vierkante kweekpotten komen van 30x30cm voor 50 ct per stuk.

Zijn er mensen die mee willen doen in de aankoop? Je kunt jouw deel potten dan bij mij ophalen in Maassluis of in Spijkenisse in de weekenden. Ik stuur ze niet op.

Er zijn maximaal 280 potten beschikbaar. De koop kan alleen doorgaan als ik alles overneem.

Ik neem er zelf een stuk of 50.

Bij interesse graag aantal vermelden in dit topic. Hou er rekening mee dat ik er dan ook wel vanuit ga dat je ze echt op komt halen bij me niet dat ik er straks even goed toch mee zit.

- Eelzuhtjuh - 50 stuks

- Concrete Jungle - 25 stuks

- Bit - 50 stuks

- Nepomuk - 50 stuks

- Malouis - 50 stuks

Nog 41 over

Edited by Guest

Morgen haal ik de potten op. Dus jullie kunnen vanaf morgenavond terecht om de potten op te halen.

Laat me maar per PM weten wanneer het het beste uit komt. 's Avonds ben ik meestal wel thuis. En Nepomuk, zondag neem ik jouw potten mee naar Spijkenisse dan kan je ze daar elke willekeurige dag ophalen.

Er zijn er nog een stuk of 40 beschikbaar voor de liefhebber.

Ze zijn inderdaad groot en zwaar hahaha.

Kan je nagaan hoe ik me voelde toen ik ze allemaal mijn kelder in moest sjouwen pffft.

Het begint erop te lijken dat de potten nu weg zijn trouwens.

Ik rond even af wat er nu nog opgehaald moet gaan worden en kijk dan even wat er eventueel nog over is.

@Jet afgelopen jaar al vakantie gehad in Frankrijk Met de kleine man maar Disneyland. Zit er dit jaar niet in helaas.

• 2 weeks later...