aardbeijim Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Ik heb net op youtube gezien dat je ook makkelijke moestuinen/bakken kan maken van banden.Dus heb je nog banden te veel of kan je aan banden komen.Leg ze op de grond plak wat plastic op de bodem en je hebt een bak. Hier een filmpje:http://www.youtube.com/watch?v=EG_-WgqUP2E Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
RickT Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Zo hee, dat is slim hergebruik. Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
Helly Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Zoiets had ik al eerder gezien op een filmpje bij YouTube. Toch erg handig want stel dat je ze toch hebt liggen, je moet er (dacht ik) iets voor betalen om ze af te voeren. Dan kan je ze beter hergebruiken voor een goed doel. Je kan het zelfs gebruiken bij het bouwen van een huis. Maar dat moet je mooi vinden. Ook genoeg filmpjes daarvan te zien op YouTube. Je wilt niet weten wat je allemaal in je zelfgebouwde huis kunt stoppen om het op te vullen. En er zitten ook hele mooie oplossingen bij. Quote Good things come in small packages
aardbeijim Geplaatst: 6 maart 2011 Auteur Geplaatst: 6 maart 2011 Deze banden zijn handig voor als je munt in de grond wilt zetten/plante, Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Silke Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Grappig...heb ik toevallig ook voor mijn dochter gedaan. Had nog 2 circuitbanden van mijn motor, die heb ik op elkaar gestappelt...aarde erin en klaar Quote
aardbeijim Geplaatst: 11 april 2011 Auteur Geplaatst: 11 april 2011 Wat heb je er al allemaal ingezet? Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
malettt Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 volgens mij is dat niet erg gezond om daar je eten in te kweken ?? Quote
aardbeijim Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Waarom niet? Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Helly Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Je kunt de banden altijd nog bekleden met potgrond zakken oid. Quote Good things come in small packages
Koert Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 volgens mij is dat niet erg gezond om daar je eten in te kweken ??Groente telen in de randstad is ook niet alles Quote Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Wat dacht je van al die trekkers die hier steeds langs racen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 , geen last van alleen een hele boel electrische fietsen! Dat kan geen kwaad! Quote Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 , geen last van alleen een hele boel electrische fietsen! Dat kan geen kwaad! tot zo'n groep bejaarde over je heen rijd met hun electrische fietsen Quote Players only love you when they're playing.
aardbeijim Geplaatst: 21 april 2011 Auteur Geplaatst: 21 april 2011 Wat dacht je van al die trekkers die hier steeds langs racen? Mooi he? Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
hansm Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Ja cool Quote Players only love you when they're playing.
dennislp Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Wat dacht je van al die trekkers die hier steeds langs racen? Mooi he? Spijkermatje neer leggen en je hebt zeker genoeg banden voor plantjes Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Helly Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Dat is ook een manier om van de trekkers af te komen én aan de banden te komen Quote Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 spijkermatje tegen trekkerbanden?? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.