Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aloha

Lissxy

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn eerste bericht in het forum heb ik al gepost en daar kreeg ik meteen reacties op, leuk! Dus ik zal me hier ook even voorstellen.

Mijn naam is Lissy, ik ben 33 jaar en woon samen met mijn zoon in een dorp in brabant. Vorig jaar zijn we verhuisd en nu beginnen we met een hele nieuwe tuin. Tuinieren is altijd mijn hobby geweest maar dan in de siertuin. Deze keer hebben we veel zin om onze eigen moestuin te hebben. Dus gaan we, zonder veel voorkennis, gewoon aan de slag. Zoals ik in mijn bericht hier tips-gevraagd-over-grond-onder-tegels-t8578.html al schreef, hebben we meteen een probleem met de aanwezige grond.

We gaan dit forum hard nodig hebben denk ik! En misschien kan ik over een tijdje jullie ook wel helpen

Een kleine "sfeer" impressie van de tuin op dit moment..

foto82041365437945.JPG

Er moet dus nog veel gebeuren, alles eigenlijk nog

groetjes Lissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lissy, welkom!

Het grote voordeel van een nieuwe tuin is alles naar je eigen zin kunnen maken, en daar ben je al goed mee bezig zo te zien.... Kost wat, maar dan heb je ook wat!

Groeten van een andere Brabander....

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Welkom !

Al iets bedacht wat je aan die dooie wand coniferen gaat doen ? Hele klus. en een mooie foto voor bij je eerste post. geeft beeld bij het probleem. succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie warme welkom!

Inderdaad heel fijn, een tuin die je zelf in kan richten. Dat heb ik bij mijn vorige tuinen ook gedaan en het werd altijd heel mooi!

In kleine stapjes denken.. niet mijn sterkste punt! Maar wel nodig merk ik al Eerst de grond maar eens verbeteren.

En de coniferen heb ik net zelf teruggesnoeid, als het goed is komt het groen wel weer terug en anders moet ik met de buurvrouw in overleg gaan. Het liefst zie ik die hele heg verdwijnen, ik heb niks met coniferen..

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...