Lissxy Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Hoi, Mijn eerste bericht in het forum heb ik al gepost en daar kreeg ik meteen reacties op, leuk! Dus ik zal me hier ook even voorstellen. Mijn naam is Lissy, ik ben 33 jaar en woon samen met mijn zoon in een dorp in brabant. Vorig jaar zijn we verhuisd en nu beginnen we met een hele nieuwe tuin. Tuinieren is altijd mijn hobby geweest maar dan in de siertuin. Deze keer hebben we veel zin om onze eigen moestuin te hebben. Dus gaan we, zonder veel voorkennis, gewoon aan de slag. Zoals ik in mijn bericht hier tips-gevraagd-over-grond-onder-tegels-t8578.html al schreef, hebben we meteen een probleem met de aanwezige grond. We gaan dit forum hard nodig hebben denk ik! En misschien kan ik over een tijdje jullie ook wel helpen Een kleine "sfeer" impressie van de tuin op dit moment.. Er moet dus nog veel gebeuren, alles eigenlijk nog groetjes Lissy Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roosmarij Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Hoi Lissy, welkom!Het grote voordeel van een nieuwe tuin is alles naar je eigen zin kunnen maken, en daar ben je al goed mee bezig zo te zien.... Kost wat, maar dan heb je ook wat! Groeten van een andere Brabander.... Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Hoi, welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 Welkom en probeer in kleine stapjes te denken! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zonnetje Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 Hoi. Welkom ! Al iets bedacht wat je aan die dooie wand coniferen gaat doen ? Hele klus. en een mooie foto voor bij je eerste post. geeft beeld bij het probleem. succes !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Noompi Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 Welkom!! Quote http://noompisbm.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lissxy Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 9 april 2013 Bedankt voor jullie warme welkom! Inderdaad heel fijn, een tuin die je zelf in kan richten. Dat heb ik bij mijn vorige tuinen ook gedaan en het werd altijd heel mooi! In kleine stapjes denken.. niet mijn sterkste punt! Maar wel nodig merk ik al Eerst de grond maar eens verbeteren. En de coniferen heb ik net zelf teruggesnoeid, als het goed is komt het groen wel weer terug en anders moet ik met de buurvrouw in overleg gaan. Het liefst zie ik die hele heg verdwijnen, ik heb niks met coniferen.. groetjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 9 april 2013 Share Geplaatst: 9 april 2013 Dat groen komt niet meer terug hoor, daar zou ik mijn hoop niet op vestigen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lissxy Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 9 april 2013 Goed dat ik het weet, en stiekem ben ik daar ook wel blij mee Hoef ik ook niet meer te snoeien en dan laat er gewoon mijn bonen tegenaan groeien Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.