Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zonnebloemen groeien horizontaal


supercel80

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk zoeken ze het licht??

 

Bijna alle planten willen licht...zo veel mogelijk licht! Zet ze dicht bij een raam of overdag buiten...

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik gaan mee met Weknow betreft het licht maar ik vindt ze nog al slungelig en stelvoor ze a hooger op te binden en b een paar keer per dag met het licht mee te draaien indien je daar tijd voor hebt. Mijn zonnebloemen komen nu net boeven in de tunnel en hebben de dop nog om de kiembladeren. Als je ze niet net als ik voorzaaid om dat de slakken ze anders opeten kan je ze ook nog buiten opnieuw zaaien.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je aan de pitten opnieuw te leggen, en nu voor het raam , enigszins warm , waardoor ze lekker snel uitkomen, en dan de potjes gelijk naar buiten ( tenzij het nog gaat vriezen ) zodra je groen ziet.

Licht ! licht ! licht !

Dit wordt niets meer. Aanbinden, ompotten enzo kan meestal wel bij zulke slungelaars, maar deze zijn er wel érg aan toe.

Had je ze niet voor het raam staan dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...