kooymak Geplaatst: 21 april 2013 Share Geplaatst: 21 april 2013 Helaas, we hebben geen kippen meer dus mag mijn zinken voerton weg. Ideaal in gebruik. Er past 25 kg zak in een keer in. Ik wil er graag 25 euro voor hebben. Af te halen in regio Bergen op Zoom. Kan hem eventueel ook op sturen, maar kosten zijn voor jou rekening. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 22 april 2013 Share Geplaatst: 22 april 2013 Ik heb wel belangstelling. Ik neem aan dat het voer door gaten naar beneden zakt zodat er altijd voer voorhanden is? Is het bedoeld voor heel graag of gemalen of maakt dat niet uit?Ik zou hem op kunnen halen, dat zal dan wel nog even duren, we zijn net langs gekomen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kooymak Geplaatst: 23 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 23 april 2013 Is prima, heeft gaan haast. Stuur maar een berichtje als je idee van timing hebt. De bodem heeft een puntje in het midden waardoor er een kleine open ramd ontstaat naar de onder schaal. Werkt prima. Ik had er altijd leg korrels in. Ik zal hem wel netjes wegzetten voor je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2013 Share Geplaatst: 23 april 2013 Het wordt niet voor juni. Je komt zeker nooit in het Gooi? Of in NO Frankrijk? Of in Schagen?Ik vraag maar, je weet maar nooit... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kooymak Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Share Geplaatst: 10 december 2013 Ik heb al even niets meer gehoord.................................... Vind ik wel een beetje jammer! graag even een berichtje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje Geplaatst: 10 december 2013 Share Geplaatst: 10 december 2013 heb jij dan wel iets laten weten Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kooymak Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Share Geplaatst: 10 december 2013 Eh, sorry hoor. Nu ben ik echt Jij zou laten weten als je weer in de buurt was....... Ik heb de ton voor je apart gezet op je verzoek..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
malouis Geplaatst: 11 december 2013 Share Geplaatst: 11 december 2013 Kooymak, stuur appelvrouw gewoon even een pb-tje, dan weet je waar je aan toe bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wallaaah Geplaatst: 19 juni 2017 Share Geplaatst: 19 juni 2017 Ton nog te koop? Heb wel interesse, net kippen gezet en heb nog een voederbak nodig. Mvg. Jan Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
henkg Geplaatst: 19 juni 2017 Share Geplaatst: 19 juni 2017 Aanbod is van 4 jaar geleden; de aanbieder heeft voor het laatst in maart 2014 ingelogd. Erg weinig kans dus. Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.