Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gaten branden in worteldoek?


BananaRaw

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Ik ga dit jaar mijn groenten telen op een worteldoek. Nu slaag ik er niet in om mooie gaten te maken.

 

Ik maak gebruik van een vorm (cirkel) welke ik op de worteldoek plaats. Nadien richt ik de gasbrander in de cirkel zodat het doek verbrand.

 

Dit geeft niet altijd goede resultaten. Een andere manier, het verwarmen van de circel en hem erop plaatsten, geeft geen enkele reactie.

 

De worteldoek blijft in ongeschonden staat. Nochtans dit is hoe ik gelezen heb dat je het moet doen?

 

Wat doe ik fout? Is er een andere optie?

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit jaar ook voor het eerst mijn aardbeien op worteldoek proberen.

Ik heb een mal van hout gemaakt. Mijn vader heeft de gaten gemaakt met de soldeerbout. Eerst de mal op het worteldoek leggen, en dan met de soldeerbout het rondje maken. Wanneer je het hele rondje hebt gemaakt, moet je in de rand een gaatje branden. Dan kun je zo met een mesje de cirkel uit het worteldoek halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...