Kokkie Ellen Geplaatst: 25 april 2013 Share Geplaatst: 25 april 2013 Heeft iemand een idee voor eetbare bloemen en of planten die hangend zijn Ze moeten nl. in 3 "halve" kruiken die tegen mijn schutting hangen Wilde eerst basilicum en andere kruiden er in doen maar vind hangende planten toch iets leuker Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 25 april 2013 Share Geplaatst: 25 april 2013 Oost Indische Kers? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Inez Geplaatst: 29 april 2013 Share Geplaatst: 29 april 2013 Aardbeien? Quote Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 29 april 2013 Share Geplaatst: 29 april 2013 Probeer es een handje jonge spinazie, net geplukt, zo uit het vuistje. Superlekker. Geen kilo's, gewoon een handje. Ik kauw trouwens op de tuin ook regelmatig op wat sprieten bieslook, maar dat doen er vast wel meer. edit. ow sorry !! Ik zie nu dat ze hangend moeten zijn. excuus. Kruipende Rozemarijn, die gaat wel hangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kokkie Ellen Geplaatst: 29 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 29 april 2013 Bedankt voor jullie ideetjes Kreeg een tip van iemand die zei waarom probeer je niet gewoon doperwt enz Hij zei: "Alles wat klimt kan ook hangen" Daar had ik nooit bij nagedacht Ik ga het zeker in een pot eens proberen Hebben jullie hier ervaring mee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RvO Geplaatst: 29 april 2013 Share Geplaatst: 29 april 2013 ...Alles wat klimt kan ook hangen...Geen ervaring met kruiden, maar "klimop" is ook "klimneer" . Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gwen Geplaatst: 29 april 2013 Share Geplaatst: 29 april 2013 Cherrytomaatjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.