Zot van kruiden Geplaatst: 28 april 2013 Share Geplaatst: 28 april 2013 mijn basilicum nog basilicum en peterselieal mijn peterseliemijn voorgezaaide bietjes mijn selderij Gaat dit goed volgens jullie. graag nog wat tips om ze groot te krijgen. Dankuwel Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 28 april 2013 Share Geplaatst: 28 april 2013 Behalve de bietjes ziet alles er mooi uit. Lekker laten groeien de komende tijd zou ik zo zeggen. Later als ze wat groter worden kan je de peterselie en selderij in polletjes scheuren/verdelen en in aparte potjes (of buiten in de grond) zetten.Eventueel kan je dat met de basilicum ook doen maar is niet persé nodig. Daarvan moet je gewoon lekker blijven knippen... van bóvenaf... dus steeds toppen! Niet her en der steeds een blaadje oogsten.Bietjes zou ik zelf nooit voorzaaien maar zaai ik gelijk buiten in volle grond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 28 april 2013 Share Geplaatst: 28 april 2013 Zijn het echt bietjes of snijbiet?Bietjes heb ik geen ervaring mee, maar als het snijbiet is gewoon even dieper planten zodra je ze een nieuw plekje/potje geeft Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Zot van kruiden Geplaatst: 28 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 28 april 2013 Het zijn verschillende kleuren gewone bietjes .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Riverdale27 Geplaatst: 28 april 2013 Share Geplaatst: 28 april 2013 Die basilicum ziet er goed uit! Hoelang geleden heb je die gezaaid? Ik heb nu al bijna een maand basilicum gezaaid in een pot en nog maar 2 ienie mienie blaadjes zijn uitgekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Zot van kruiden Geplaatst: 28 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 28 april 2013 Op 1 april Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.