DannyWensink Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Hallo iedereen, Ik ben Danny Wensink, 15 jaar en ben actief bezig in mn eigen moestuintje met een klein zelf gemaakt kasje. Ik ben in de moestuin te vinden als ik bij mijn vader ben, dat is bij mij om het weekend. Ik ben al met een moestuin bezig sinds mijn 12e en doe het nog steeds met veel plezier. Aangezien ik nu bij mn moeder ben kan ik helaas geen foto’s plaatsen, maar mn vader zou wat foto’s maken en ze morgen naar me opsturen zodat jullie een beeld kunnen krijgen van mijn moestuintje Dit jaar staat er in mijn moestuintje:-gemengde sla-tomaten (moneymaker)-broccoli-bloemkool-rode kool-rode bieten-boerenkool-snack komkommer-wortels-augurk-uien-aubergines-aardappels-vaste aardbeien die ik al vanaf het begin heb in een mooie grote bak-een fruitboom (geen idee eigenlijk meer wat voor boom het is ) Natuurlijk ga ik nog veel meer zaaien en kweken maar daar is het de tijd nog niet voor helaas . Zoals ik al zei, er komen nog foto’s Gr. Danny Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Welkom Danny!Veel plezier op dit forum en met je moestuin Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Je hebt al een hele lijst van groenten en fruit.Welkom en veel plezier op het forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoezel Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Super leuk!!! Welkom in ieder geval ook hier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 welkom ! en veel forumplezier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Ook namens mij welkom (ik ben ook nieuw vandaag). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyWensink Posted May 6, 2013 Author Share Posted May 6, 2013 Bedankt allemaal! Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
katrien888 Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Welkom danny op het forum. Je bent even oud als mijn zoon die ook samen met mij bezig is in de moestuin...we hebben elk ons stukje grond Ik kijk er al naar uit om jou foto's te zien. veel succes! grtjs, Katrien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Welkom Danny. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Welkom en veel succes! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Welkom Danny! Heeft je fruitboom nog niet gedragen dan? Een foto zal misschien helpen om te ontdekken wat voor fruit eraan zou moeten komen. En verder ben je lekker bezig volgens mij! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyWensink Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 Welkom Danny! Heeft je fruitboom nog niet gedragen dan? Een foto zal misschien helpen om te ontdekken wat voor fruit eraan zou moeten komen. En verder ben je lekker bezig volgens mij! Marijke. Hee Marijke, Ik heb de boom nu 2 jaar maar hij zal al wel wat ouder zijn, ik heb deze boom destijds gekocht bij de aldi Nu komen er voor de eerste keer (dat ik hem hem) bloempjes aan wat hij nog niet eerder heeft gehad. Ik zat te twijfelen of het een nectarine of pruimenboom was. Het is in ieder geval 1 van de 2 Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyWensink Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 Hee iedereen, zoals beloofd zou ik een paar foto’s uploaden. De foto’s zijn binnen, ik ben ze nu even een beetje aan het bewerken zodat het misschien wat duidelijker word Jullie zullen ze zo wel zien verschijnen Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyWensink Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 Zo, sommige foto’s zijn bewerkt, als het misschien een beetje storend is moeten jullie het gewoon zeggen hoor, dan kan ik hier de volgende keer rekening meehouden paars=auberginerood=krulpeterseliezwart=tomatenroze=rodekoolgroen=boerenkoolbruin=snackkomkommer zwart=aubergineroze=broccoli en boerenkoolde rest spreekt voor zich roze= het klimrekje voor de augurkenrood=rode bietenblauw=rode koolgeel=wortels rood=rode bietenroze=rode koolgroen=aardappelswit=wortelsgeel=tomaten (2 van de 6 staan al buiten om te kijken of het al wil) zwart=krulpeterselie (?)grijs=gewone peterselie (?)wit=gemengde slapaars=bloemkool zwart= bloemkoolwit=augurk/snackkomkommerrood= gemengde sla aubergines tomaten+rode kool tomaten+aubergines+boerenkool+augurken+snackkomkommers ik had nog niet vermeld dat ik ook een kruidentuintje heb, hier staat oa salie, munt, citroenmelisse en bieslook in, maar ik heb nog een plekje gevonden om ook nog wat aardappels neer te zetten en ook zie je een druivenboompje bieslook (?) boerenkool+broccoli bloemkool+snackkomkommer+augurken tomaten gemengde sla pffff... dat was een hele opgave, volgende keer maar wat eerder beginnen Maar ik ga nu slapen want morgen een spannende dag, mijn laatste schooldag op het voortgezet onderwijs.We mogen allemaal verkleed naar school komen en de boel een beetje op zn kop zetten met savonds een afsluitingsgala.Dus morgen een lange dag voor de boeg, maar zeker een leuke Welterusten! Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyWensink Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 paars=auberginerood=krulpeterseliezwart=tomatenroze=rodekoolgroen=boerenkoolbruin=snackkomkommer: paars=aubergine??? hoe kom ik daar nou weer bijpaars=natuurlijk de aardbeienbak vol met plantjes Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Wauw jij heb al aardig wat staan zeg.Ik ben benieuwd wat voor foto's jij de volgende keer zelf zal maken. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Fijn dat je zo'n leuke tuin bij je vader hebt! Dat ziet er heel goed uit. Wat heb je al veel staan en zelf opgekweekt.Als je bij je moeder bent, geeft je vader dan alles water? Je bent nu klaar met school, las ik, dus je hebt een lange zomer voor de boeg. Heb je ook een (bij)baantje voor de zomer, of heb je alle tijd voor je moestuin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyWensink Posted May 12, 2013 Author Share Posted May 12, 2013 Fijn dat je zo'n leuke tuin bij je vader hebt! Dat ziet er heel goed uit. Wat heb je al veel staan en zelf opgekweekt.Als je bij je moeder bent, geeft je vader dan alles water? Je bent nu klaar met school, las ik, dus je hebt een lange zomer voor de boeg. Heb je ook een (bij)baantje voor de zomer, of heb je alle tijd voor je moestuin? Hee Rozemarijn, Bedankt voor je complimenten!Als ik bij mijn moeder bent geeft mn vader inderdaad alles water.Morgen begint mn eerste examen (frans) dus ben ik er nog niet helemaal van af Ik heb helaas nog geen bijbaantje voor de zomer dus waarschijnlijk zal ik inderdaad veel in de moestuin te vinden zijn! Groetjes Danny Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Fijn dat je vader de boel bij kan houden als jij er niet bent. Veel succes met je examen Frans! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyWensink Posted May 12, 2013 Author Share Posted May 12, 2013 Bedankt! Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyWensink Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 Veel succes met je examen Frans! Het examen zit erop en volgens de normering van vorig jaar moet ik een 7,6 hebben dus dat zit wel goed Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss.J Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 welkom Danny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Goed gedaan! Op naar je volgende vak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyWensink Posted May 18, 2013 Author Share Posted May 18, 2013 Hee allemaal, Ik ben van plan nu ook een blog bij te houden bij "Moestuin seizoen" Ik heb nu zelf een paar mooie foto’s gemaakt van mn moestuintje en alles is FLINK gegroeid!Het is zeker even de moeite waard om een keer een kijkje te nemen Gr. Danny Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts