Stef123 Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Hallo, Ik heb een M. Sikkimensis gekocht... echt geweldigg!!,ik wil daar het liefst een mooie bloem aan krijgen. Ik heb ook een glaze kas, maar geeft een red tiger ook vrucht zijn ze eetbaar en lekker ? Hoe kan ik er het beste voor zorgen dat ik er vrucht aan krijg? Mvg steftielemans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 al eens op Musa forums gekeken ??? denk dat daar je antwoord wel bijstaat. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Ook op dit forum zijn er wel mensen mee bezig geweest. Probeer de zoekfunctie hier rechtsboven eens. Op Banaan , op Musa.Frank Houweling weet er wel iets van ( of meer , dat weet ik niet ) Ik in ieder geval helemaal niks. Maar ben wel nieuwsgierig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts