Jorieke123 Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Vandaag zijn onze schapen weer geschoren. De moeder van een vriend van Joep, heeft wat vachten van ons gekregen, want ze vilt en spint graag. En wij hadden die van vorig jaar ook nog liggen. We zouden vilt-les van iemand krijgen, maar dat was er nog steeds niet van gekomen.En nu wil die moeder van een vriend van Joep (volgen jullie het nog? ) mij wel leren vilten. Maar, dan mag ik nog wat mensen uitnodigen, omdat ze het dan net zo goed aan een groepje kan uitleggen. En er is wol genoeg. Dus: bij deze Zijn er hier mensen die een dagje willen komen vilten? Ergens in de zomervakantie. De precieze dag moet nog worden geprikt. Dat ligt ook een beetje aan de deelnemers. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Als ik in NL ben zou ik heel erg graag komen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Ik vilt mij eigen petten en hoedjes.Leuk werk Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Jorieke123 Geplaatst: 20 mei 2013 Auteur Geplaatst: 20 mei 2013 Appelvrouw: wanneer ben je in NL dan? Of heb je dat niet nu al op de kalender staan? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Ik weet het echt even niet, wazzernet Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
simke Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 dat lijkt mij wel een leuk uitje. dit staat altijd nog op mijn wensen lijstje. om te doen. Quote
Marieke Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 Ik zou ook graag meedoen.. Quote ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Jorieke123 Geplaatst: 21 mei 2013 Auteur Geplaatst: 21 mei 2013 Hihi ja daar is die viltcursus dan eindelijk Marieke, die ik je vorig jaar al een keer heb beloofd Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Dieuwertje Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 Klinkt leuk een vilt cursus.Zou ik eventueel, als de datum uitkomt, ook mee mogen doen? Groetjes,Dieuwertje Quote Makkelijke moestuintjes en kippen verzorgerster.Courgette, broccoli, rodekool, rodeui, bieten, radijs, peulen, snijbiet, andijvie, bonen, tomaat, peper, paprika, kruiden, aardbeien, aalbessen, rabarber http://www.kippenhuis.blogspot.de
Jorieke123 Geplaatst: 25 mei 2013 Auteur Geplaatst: 25 mei 2013 Ik denk dat we het op zaterdag 27 juli doen. Maar ik heb nog geen bevestiging van de cursusleidster Het groepje kan niet al te groot, dus als jullie (Appelvrouw, Geedee, Marieke, Dieuwertje en Simke) kunnen op die dag, dan is de groep wel vol. Ik heb haar nog gevraagd of ze nog een kleine vergoeding wil per cursist, ze is er toch maar mooi de hele dag mee zoet dan Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 Op die dag kan ik helaas niet...de 20juli ook niet...augustus is nog helemaal leeg hint Quote
simke Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 Op die datum denk ik niet goed mijn gedachten te kunnen vast houden in ver band met de dagen er voor aan activiteiten. Van de scouting. Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 mei 2013 Geplaatst: 26 mei 2013 Ik kan het absoluut nog niet zeggen, sorry Jorieke. Het kan zijn dat ik zomergasten krijg. Maar ik ga proberen het te plannen..ik schat de kans dat ik zou kunnen op 25%.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 27 mei 2013 Auteur Geplaatst: 27 mei 2013 3 augustus komt beter uit? (voor Simke en Geedee?) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 27 mei 2013 Geplaatst: 27 mei 2013 Ik dan geef mijn plek aan een ander en hoop dat jullie een leuke dag hebben Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 27 mei 2013 Geplaatst: 27 mei 2013 Vraag je toch beeetje wol en je heb zelf wel zeep.En je bent creatief dan komt er wel iets uit.Maak je eerst een lapje,voor je telefoon of zo.De ouessant schaapjes wol voldoet heel goed om te vervilten.Kan je belist krijgen in Frankrijk want de schaapjes(mini schaapjes) komen uit FRankrijk Of een kussentje voor.................... Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 27 mei 2013 Geplaatst: 27 mei 2013 Nooit gehoord van dat schaap, ik zal de boer eens vragen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 27 mei 2013 Geplaatst: 27 mei 2013 wij hebben ze gehad in de kleuren wit-zwart-beige-zand/bruin. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Meegosh Geplaatst: 27 mei 2013 Geplaatst: 27 mei 2013 De ouessant schaapjes wol voldoet heel goed om te vervilten. Volgens mij zijn het dezelfde schaapjes, alleen ken ik ze onder quessant schapen (zo heb ik ze tenminste toen op stage aan het ministerie "aangemeld")... Quote
thea Geplaatst: 27 mei 2013 Geplaatst: 27 mei 2013 Bij de kust noord/west van Frankrijk ligt het eiland ouessant ,vandaar de naam van de schapen.Ze hebben daar altijd gelopen en x daarom zijn ze klein en ze kunnen zelf aflammeren zonder problemen. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Jorieke123 Geplaatst: 27 mei 2013 Auteur Geplaatst: 27 mei 2013 Terug on-topic graag Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 29 mei 2013 Geplaatst: 29 mei 2013 Jorieke heb je al enig idee hoe laat we beginnen op 3 augustus? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 29 mei 2013 Auteur Geplaatst: 29 mei 2013 Nee we hebben we aardig wat tijd nodig... Ik zal even vragen wat het idee is van onze lerares Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.