Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag zijn onze schapen weer geschoren. De moeder van een vriend van Joep, heeft wat vachten van ons gekregen, want ze vilt en spint graag. En wij hadden die van vorig jaar ook nog liggen. We zouden vilt-les van iemand krijgen, maar dat was er nog steeds niet van gekomen.

En nu wil die moeder van een vriend van Joep (volgen jullie het nog? ) mij wel leren vilten. Maar, dan mag ik nog wat mensen uitnodigen, omdat ze het dan net zo goed aan een groepje kan uitleggen. En er is wol genoeg.

Dus: bij deze Zijn er hier mensen die een dagje willen komen vilten? Ergens in de zomervakantie. De precieze dag moet nog worden geprikt. Dat ligt ook een beetje aan de deelnemers.

Geplaatst:

Klinkt leuk een vilt cursus.

Zou ik eventueel, als de datum uitkomt, ook mee mogen doen?

Groetjes,

Dieuwertje

Makkelijke moestuintjes en kippen verzorgerster.

Courgette, broccoli, rodekool, rodeui, bieten, radijs, peulen, snijbiet, andijvie, bonen, tomaat, peper, paprika, kruiden, aardbeien, aalbessen, rabarber

http://www.kippenhuis.blogspot.de

Geplaatst:

Ik denk dat we het op zaterdag 27 juli doen. Maar ik heb nog geen bevestiging van de cursusleidster Het groepje kan niet al te groot, dus als jullie (Appelvrouw, Geedee, Marieke, Dieuwertje en Simke) kunnen op die dag, dan is de groep wel vol.

Ik heb haar nog gevraagd of ze nog een kleine vergoeding wil per cursist, ze is er toch maar mooi de hele dag mee zoet dan

Geplaatst:

Op die datum denk ik niet goed mijn gedachten te kunnen vast houden in ver band met de dagen er voor aan activiteiten. Van de scouting.

Geplaatst:

Ik kan het absoluut nog niet zeggen, sorry Jorieke. Het kan zijn dat ik zomergasten krijg. Maar ik ga proberen het te plannen..ik schat de kans dat ik zou kunnen op 25%..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Vraag je toch beeetje wol en je heb zelf wel zeep.

En je bent creatief dan komt er wel iets uit.

Maak je eerst een lapje,voor je telefoon of zo.

De ouessant schaapjes wol voldoet heel goed om te vervilten.

Kan je belist krijgen in Frankrijk want de schaapjes(mini schaapjes) komen uit FRankrijk

Of een kussentje voor....................

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

De ouessant schaapjes wol voldoet heel goed om te vervilten.

Volgens mij zijn het dezelfde schaapjes, alleen ken ik ze onder quessant schapen (zo heb ik ze tenminste toen op stage aan het ministerie "aangemeld")...

Geplaatst:

Bij de kust noord/west van Frankrijk ligt het eiland ouessant ,vandaar de naam van de schapen.

Ze hebben daar altijd gelopen en x daarom zijn ze klein en ze kunnen zelf aflammeren zonder problemen.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...