Anne8 Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Wie weet of je na boerenkool pompoenen kunt zetten.Van de 40 planten zijn er al 35 dood, heb ze al behandelt voor emeltenWat kan anders de oorzaak zijn, heb dit nog nooit meegemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuinliefhebber Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Misschien het koude weer? heb er maar een paar stolpen/doorzichtige emmers over gezet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 De mijne beginnen ook gelig te zien, heb er nu een glas over gezet zodat ze uit de regen staan en de wind gebroken is. Deze morgen lag er een beetje rijm op het dak van de buren, dat was om vijf uur. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Hier zijn ze ook allemaal dood op verschillende plekken in mijn eigen moestuin én bij het activiteitencentrum op een ander locatie.. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Veel te koud of zelfs bevroren? Er stond vanochtend ijs op het dak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Ik heb ze vannacht afgedekt, en ik heb ze in een hele grote trekkerband staan die door de zon mooi was opgewarmd, anders waren ze hier ook gesneuveld. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts