Posted May 25, 201312 yr In de landleven stond een artikel over deze hobbykweker die graag moderne rassen kweekt. Maar naar ik begrijp kun je niet alles kopen. Helaas de ruildagen zijn al geweest waarin ze dingen verkopen maar wie heeft er al eens iets gekocht daar?Die kiwibessen die in het artikel staan lijken me geweldig.... groetjes Sandra
May 25, 201312 yr Kort en bondig samengevat kan ik zeggen dat hetgeen men verkoopt van buitengewoon goede kwaliteit is bovendien geldt dit ook voor de prima service en uitleg en adviezen welke je krijgt bij je aankoop.De verschillende variëteiten aan kiwibessen zijn erg lekker, heb ze al allemaal mogen proeven groetjes
May 25, 201312 yr Author Haha ben je het zelf? Ik woon niet bepaald in de buurt maar wil echt eens kijken. groetjes Sandra
October 1, 201311 yr Dag Sandra, Ik zie nu dat er hier over ons geschreven wordt. Nee Sandra, het bericht van Persica is niet door ons zelf geschreven. Maar wij kennen Persica wel, want hij woont hier in de buurt en we delen dezelfde hobby.... Marcel Joosten(FruitLent) FruitLent: Exclusieve vruchtentuin op de rand van de stad.
October 2, 201311 yr De zaden zijn ook top!Vlotte service! http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
October 3, 201311 yr Author Wie weet als ik een keer in de buurt ben en het uitkomt dat ik dan eens kom kijken! Ik ga nu eerst eens bedenken wat ik straks wil hebben in de tuin/ kas. groetjes Sandra