Juul Geplaatst: 26 mei 2013 Geplaatst: 26 mei 2013 Wat is de beste manier? Of maakt het wellicht niet uit. Quote
Bit Geplaatst: 26 mei 2013 Geplaatst: 26 mei 2013 Maakt denk ik niet veel uit. Wel is het verschil, dat als je alleen blad neemt, er in elke oksel nieuwe takjes / blaadjes komen. Quote
pet Geplaatst: 26 mei 2013 Geplaatst: 26 mei 2013 Ik oogst altijd de toppen, dan houd je een wat vollere plant, dacht ik. Quote
Riverdale27 Geplaatst: 26 mei 2013 Geplaatst: 26 mei 2013 Gewoon afsnijden wat je nodig hebt want munt groeit echt als een modderfakker... Mijn plantje was vorige zomer geinfecteerd met een schimmelziekte. Heb de plant boven de grond afgesneden. Drie weken later stond die er weer, groot en gezond als een vis. Quote
Juul Geplaatst: 26 mei 2013 Auteur Geplaatst: 26 mei 2013 Bedankt voor de antwoorden. De twee planten worden hier helemaal lens geknipt voor de thee. Denk er nog een derde bij te planten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.