Geplaatst: 4 juni 201312 j kunnen jullie mij aanraden? Ik ben op internet aan het zoeken gegaan en kwam voor rond de 90 euro uit op deze: Philips HR2096Heeft iemand van jullie deze of zouden jullie een andere adviseren?Kunnen blenders ook harde appels ect mooi fijn krijgen? Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.
Geplaatst: 4 juni 201312 j Ik lees even mee, ben ook wel geïnteresseerd. Je wilt echt een blender, geen sapcentrifuge?En wil je er ijs mee crushen?
Geplaatst: 4 juni 201312 j Ik heb een hele fijne, van Princess. Met een glazen 'kom', die nog nooit kapot is gegaan bij hete vloeistoffen. Ik maakte er ook wel soep in fijn. Voordat ik een staafmixer had.Ik kreeg hem bij een abonnement op een blad, zo'n 8 jaar geleden. Dus ik heb geen idee of dat model nog bestaat. Je ziet ze nu steeds vaker van plastic, toch? Het is echt een mooi zwaar ding. 'Type 2043' staat er onderop. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 4 juni 201312 j Volgens Boele Ytsma, van "de Planteneter", hoef je helemaal geen dure blender te kopen om een goede te hebben. Hij heeft er zelf een van ongeveer 35 euro van de Hema. Waar je op moet letten is dat het een glazen kan is en dat hij ook ijsblokjes of bevoren fruit kan blenden. Verder maakt het niet zo veel uit wat voor merk je neemt volgens hem. Zelf heb ik er een van Moulinex, al ongeveer 10 jaar, en die doet het prima. En ja, je kan appels heel mooi fijn krijgen met een blender. Ik doe iedere dag een appel er in. En verder een banaan, soms nog wat ander fruit, en aangevuld met groene bladgroenten die ik nu ieder dag vers uit eigen moestuin haal . Waar ik vooral heel erg blij mee ben is de snijbiet. Die groeit super hard zodat ik er iedere dag weer nieuwe bladeren af kan halen. Ik heb een stuk of 12 snijbietplantjes staan.
Geplaatst: 4 juni 201312 j Auteur Ik hoef er geen ijsblokjes mee fijn te maken maar als ie dat kan is het natuurlijk wel een goede.Ik ga eens googlen op die jullie hierboven noemen. Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.
Geplaatst: 5 juni 201312 j Ik heb de Krups Power XL6 met glazen kan en die was een euro of 40 een paar jaar geleden. Bevalt prima.En voor de shakes heb ik nog een klein Princess-je staan.
Geplaatst: 8 juni 201312 j Ik zweer bij kitchenaid. Hear hear....go for the best MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 8 juni 201312 j Ik heb er een van Magimix met een glazen kan en een extra mini mixmolentje ook van glas Hij is erg stil en heeft 4 standen + pulse stand en voor geprogrameerde standen voor ijsklontjes smoothies soepen en desserts
Geplaatst: 8 juni 201312 j Ik heb een Philips blender met in het midden een soort zeefje om pitjes uit de mix te houden. Heeft mijn oudste ooit bevrozen vruchten en yoghurt in gedaan om een smoothie te blenden. De vruchten zijn geblokkeerd in het zeefje, het deksel is van de blender gezwierd, de vruchten zijn de hele keuken door geschoten, en een daarvan heeft de dikke teen van mijn oudste zo hard geraakt, dat haar nagel ervan uitgevallen is. Gevaarlijker spul dus dan je zou denken
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.