Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb tot nou toe op geen enkele plant een vracht

Wel een hoop bloementjes gehad, maar deze zijn afgevallen

2vl03ev19011370796576.jpg

2u9tjir68201370796585.jpg

Wat kan hiervan de oorzaak zijn, ik beweeg de plant elke dag zodat het stuifmeel op de stamper kan vallen

• 2 years later...
Geplaatst:

Dag experten

Er is een peperplant Mme Jeanette welke ik heb laten overwinteren in mijn warme veranda. Sinds een paar weken heb ik bloemen welke ik heb bevrucht met een oorstokje en zie tot mijn verbazing: het loont

Ook bij mij vallen er heel wat bloempjes af...maar denk niet dat dit veel kwaad kan, staan er genoeg op.

Ik zit wel met de vraag of ik goed doe om nog te verplanten in een grotere pot. Misschien gewoon behouden en wat extra voeding geven.

Linked Image

Linked Image

Linked Image

Enige ervaring hiermee?

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Geplaatst:

Heb verpot!

Dank Erny

Ondertussen zijn de pepers al twee maal groter in omvang

pepers in het voorjaar 't is eens wat anders

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...