The Puma Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Ik heb tot nou toe op geen enkele plant een vrachtWel een hoop bloementjes gehad, maar deze zijn afgevallen Wat kan hiervan de oorzaak zijn, ik beweeg de plant elke dag zodat het stuifmeel op de stamper kan vallen Quote
jasmin Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Als de paprika de bloemen laat vallen, zijn de omstandigheden niet optimaal voor vruchtvorming. Soms te kleine pot, soms te weinig voeding, soms hangen er al net genoeg vruchten die de plant aan kan, en alle volgende bloemen vallen even af, totdat de vruchtjes worden geplukt. In jouw geval vraag ik me af of er wel voldoende licht is voor de planten. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Itoero Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Ik heb dat voorgehad toen ik m'n peper van de serre naar buiten verplaatste. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
koenpoging Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 Dag experten Er is een peperplant Mme Jeanette welke ik heb laten overwinteren in mijn warme veranda. Sinds een paar weken heb ik bloemen welke ik heb bevrucht met een oorstokje en zie tot mijn verbazing: het loont Ook bij mij vallen er heel wat bloempjes af...maar denk niet dat dit veel kwaad kan, staan er genoeg op. Ik zit wel met de vraag of ik goed doe om nog te verplanten in een grotere pot. Misschien gewoon behouden en wat extra voeding geven. Enige ervaring hiermee? Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Erny Geplaatst: 29 februari 2016 Geplaatst: 29 februari 2016 Zelf zou ik een plant als deze in een grotere pot zetten. Quote
koenpoging Geplaatst: 6 maart 2016 Geplaatst: 6 maart 2016 Heb verpot! Dank Erny Ondertussen zijn de pepers al twee maal groter in omvang pepers in het voorjaar 't is eens wat anders Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.